Velmi brzy skončila 1. etapa Katalásnké Rally pro posádku ve složení Manfred Stohl/Ilka Minor z týmu OMV Kronos Citroën.Podobně jako u Kopeckého Fabie byl příčinou nehody kámen.
Po prvních dvou testech byl Stohl velmi spokojen s nastavením svého auta i s průběžnou osmou příčkou. Pak ale následovalo odstoupení ze soutěže. Pouhé čtyři kilometry před koncem třetího měřeného úseku trefila posádka kámen, ztratila kontakt s vozovkou a následoval pád z pětimetrové hráze. Naštěstí se nikomu nic nestalo.
Ostatní týmy dopadly podobně jako Kronos, celkově totiž na RZ3 vypadlo hned šest aut, mezi nimi i česká posádka Kopecký/Schovánek! Bohužel je poškození natolik vážné, že Stohl už nemůže pokračovat dále v rámci systému SupeRally.
Druhá posádka týmu Francois Duval/Patrik Pivot byla po skončení prvního dne očividně spokojenější. Díky nejrychlejšímu času v RZ3 se vyhoupla na průběžné páté místo se ztrátou 33 sekund na Mikko Hirvonena. Na záda mu však dýchá Petter Solberg a ten se s šestou příčkou určitě nespokojí.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?