Josef Sedláček, který absolvoval příbramskou mistrovskou soutěž s vozem Nissan Almera Gti plzeňského teamu LVMotors, bezkonkurenčně s velkým náskokem zvítězil ve třídě A7 a ve skupině A byl rychlejší pouze vítěz Pepa Peták.
Cesta k vítězství však nebyla tak přímočará, jak by se podle výsledného obřího náskoku v cíli mohlo zdát. „Během pátečních rychlostních zkoušek se na přání Pepi Sedláčka obula sedmnáctipalcová kola, ale s jízdními vlastnostmi vozu na příbramských tratích nebyl jezdec příliš spokojen. Proto jsme v sobotu přešli na standardní variantu s menšími koly a pak již vše fungovalo ke všeobecné spokojenosti. Josef Sedláček ukázal, že je opravdu zkušený jezdec a že dovede s naším autem dosáhnout na výborný výsledek i v konkurenci posádek bojujících o domácí mistrovský titul. Přesvědčivě zvítězil ve své třídě A7, když dalšímu v pořadí nadělil sedm a půl minuty a mezi Ačky ho porazil pouze domácí Peták. Náš nissan, který je přeci jen staršího data výroby, dokázal porazit i jezdce na strojích moderní kategorie S1600. Jsem s výsledkem velmi spokojen,“ hodnotí vystoupení Josefa Sedláčka na letošní Příbramce majitel teamu LVMotors Libor Václavík.
Ten se objevil za volantem svého nissana během uplynulého prodlouženého víkendu, když startoval na podniku Pošumavského poháru v Kramolíně a ve Švihově. „Bylo to pro mě po delší době opět svezení v soutěžním autě a jsem rád, že jsme se umístili ve své třídě na stupních vítězů. S nissanem je pěkné svezení, je to čistokrevné Ačko. Na příští rok bychom rádi přichystali v našem teamu také novou techniku, podrobnosti ale zatím prozrazovat nebudu,“ dodává ještě Libor Václavík.
LVMotors
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?