Josef Sedláček, který absolvoval příbramskou mistrovskou soutěž s vozem Nissan Almera Gti plzeňského teamu LVMotors, bezkonkurenčně s velkým náskokem zvítězil ve třídě A7 a ve skupině A byl rychlejší pouze vítěz Pepa Peták.
Cesta k vítězství však nebyla tak přímočará, jak by se podle výsledného obřího náskoku v cíli mohlo zdát. „Během pátečních rychlostních zkoušek se na přání Pepi Sedláčka obula sedmnáctipalcová kola, ale s jízdními vlastnostmi vozu na příbramských tratích nebyl jezdec příliš spokojen. Proto jsme v sobotu přešli na standardní variantu s menšími koly a pak již vše fungovalo ke všeobecné spokojenosti. Josef Sedláček ukázal, že je opravdu zkušený jezdec a že dovede s naším autem dosáhnout na výborný výsledek i v konkurenci posádek bojujících o domácí mistrovský titul. Přesvědčivě zvítězil ve své třídě A7, když dalšímu v pořadí nadělil sedm a půl minuty a mezi Ačky ho porazil pouze domácí Peták. Náš nissan, který je přeci jen staršího data výroby, dokázal porazit i jezdce na strojích moderní kategorie S1600. Jsem s výsledkem velmi spokojen,“ hodnotí vystoupení Josefa Sedláčka na letošní Příbramce majitel teamu LVMotors Libor Václavík.
Ten se objevil za volantem svého nissana během uplynulého prodlouženého víkendu, když startoval na podniku Pošumavského poháru v Kramolíně a ve Švihově. „Bylo to pro mě po delší době opět svezení v soutěžním autě a jsem rád, že jsme se umístili ve své třídě na stupních vítězů. S nissanem je pěkné svezení, je to čistokrevné Ačko. Na příští rok bychom rádi přichystali v našem teamu také novou techniku, podrobnosti ale zatím prozrazovat nebudu,“ dodává ještě Libor Václavík.
LVMotors
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?