Czech Rally Team Kopecký absolvoval v pondělí test vozu Škoda Fabia WRC již v místě konání dalšího podniku zařazeného do seriálu Mistrovství světa v rallye, kterým je španělská soutěž. Vůz Škoda Fabia WRC se dnes proháněl přibližně osmdesát kilometrů od Barcelony nedaleko města Vic.
Jan Kopecký měl k dispozici testovací úsek, kde byla technická část, ale i velmi rychlá rovina. Trať vybraná pro test by měla poměrně věrně simulovat podmínky, které lze očekávat na rychlostních zkouškách Katalánské rallye.
V pondělí panovalo ve Španělsku velmi příjemné počasí, teplota se během dne vyšplhala z ranních patnácti stupňů Celsia až na odpoledních třicet stupňů. Vůz Škoda Fabia WRC, který je nově připravený právě pro Katalánskou rallye, absolvoval porci více než sto testovacích kilometrů. Jan Kopecký byl s vozem a zejména jeho nastavením velmi spokojen. Pozitivně se především na jízdních vlastnostech projevují úpravy v podvozkové části soutěžního speciálu.
Soutěž začne oficiálně ve čtvrtek tradičním shakedownem a start úvodní rychlostní zkoušky soutěže, ve které posádka Jan Kopecký-Filip Schovánek obhajuje vynikající loňskou pátou pozici, je naplánován na osmou hodinu a dvacátou první minutu pátečního dopoledne. Na posádky a jejich soutěžní vozy čeká osmnáct rychlostních testů.
" Během testu nám přálo počasí a my jsme výborných podmínek náležitě využili. Sto deset testovacích kilometrů bylo dostatečných pro ověření některých změn, které jsme v rámci platné homologace provedli především na podvozku.
Velmi dobře se jeví především změny na zadním diferenciálu. Jízdní vlastnosti vozu Škoda Fabia WRC jsme dobře přizpůsobili místnímu asfaltovému povrchu, který má menší přilnavost než na jiných asfaltových soutěžích," okomentoval test krátce Jan Kopecký. Tisková zpráva CRT Kopecký
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?