Marcus Grönholm potvrdil svoji účast na tomto závodě. K jeho účasti na prosincovém závodě šampionů na stadionu Wembley řekl: „Budu se bít o co nejlepší umístění.“
Startovní listina závodu šampionů, který se koná na londýnském stadionu Wembley, má další zvučné jméno. Je jím Marcus Grönholm. Jezdec továrního Fordu ve švětové rally a současný lídr tabulky svoji účast na závodě, který se koná 16. prosince konečně potvrdil. Dvojnásobný mistr světa je pravidelným účastníkem této show a v roce 2002 jí vyhrál.
„Během tohoto závodu je vše takové volnější a atmosféra není tak napjatá, ale samozřejmě se budu snažit jet naplno. Na konci tohoto roku skončím kariéru a chci vyhrát jak v rally tak i v tomto závodě. Bylo by to fantastické.“
V národním poháru pojede Grönholm za svoje rodné Finsko. „Budu se bít. Těším se na závody se Schumacherem a Buttonem."
Podle našich informací by měl tento závod jet i David Coulthard. Měl zde startovat i tragicky zesnulý Colin McRae. Jedná se o závod, který zakončuje sezonu. Jezdí zde dva jezdci ze stejné země a bojují za svojí zem. Piloti mohu být z jakékoliv série a jezdí se v každém vyřazovacím kolem s jinými speciály. V kole se proti sobě postaví dvě země, a kteří jezdci zajedou součtem lepší čas, tak ti postupují. Mají k dispozici vždy stejnou techniku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?