Marcus Grönholm potvrdil svoji účast na tomto závodě. K jeho účasti na prosincovém závodě šampionů na stadionu Wembley řekl: „Budu se bít o co nejlepší umístění.“
Startovní listina závodu šampionů, který se koná na londýnském stadionu Wembley, má další zvučné jméno. Je jím Marcus Grönholm. Jezdec továrního Fordu ve švětové rally a současný lídr tabulky svoji účast na závodě, který se koná 16. prosince konečně potvrdil. Dvojnásobný mistr světa je pravidelným účastníkem této show a v roce 2002 jí vyhrál.
„Během tohoto závodu je vše takové volnější a atmosféra není tak napjatá, ale samozřejmě se budu snažit jet naplno. Na konci tohoto roku skončím kariéru a chci vyhrát jak v rally tak i v tomto závodě. Bylo by to fantastické.“
V národním poháru pojede Grönholm za svoje rodné Finsko. „Budu se bít. Těším se na závody se Schumacherem a Buttonem."
Podle našich informací by měl tento závod jet i David Coulthard. Měl zde startovat i tragicky zesnulý Colin McRae. Jedná se o závod, který zakončuje sezonu. Jezdí zde dva jezdci ze stejné země a bojují za svojí zem. Piloti mohu být z jakékoliv série a jezdí se v každém vyřazovacím kolem s jinými speciály. V kole se proti sobě postaví dvě země, a kteří jezdci zajedou součtem lepší čas, tak ti postupují. Mají k dispozici vždy stejnou techniku.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?