Jan Kopecký absolvoval v okolí Kostelce nad Orlicí krátký asfaltový test funkčnosti vozu Škoda Fabia WRC, který je již po havárii v závěru Finské rallye znovu plně připraven k soubojům o desetiny vteřiny na rychlostních zkouškách světových soutěží.
Czech Rally Team tak opět disponuje dvěma plně provozuschopnými vozy Škoda Fabia WRC.
Krátký test byl tentokrát zaměřen především na kontrolu funkčnosti všech důležitých komponentů před odjezdem na jih Evropy, neboť Czech Rally Team Kopecký čeká náročný program v podobě dvou asfaltových soutěží v Katalánsku a na Korzice počátkem října. Tým se přesune ze Španělska přímo na Korsiku, proto je třeba na jih Evropy odvézt nejenom veškerý potřebný materiál, ale i dva soutěžní speciály. Na cestu se vydá vůz Škoda Fabia WRC, se kterým posádka Jan Kopecký-Filip Schovánek obsadila vynikající páté místo v Německé rallye, ale i dnes testovaný vůz repasovaný po havárii ve Finské rallye.
V loňském roce vybojoval Jan Kopecký v Katalánské rallye skvělé páté místo před dalším jezdcem za volantem vozu Škoda Fabia WRC, kterým byl Francois Duval.
"Pátého místa v Německé rallye si nesmírně cením, ale soutěž v Německu je již historií. Je třeba se soustředit na zbývající soutěže světového šampionátu a nás aktuálně čekají podniky v Katalánsku a na Korzice. Dnes jsme ověřovali funkčnost vozu Škoda Fabia WRC, se kterou jsme byli spokojeni. Během dalších testů již přímo ve Španělsku se tak můžeme plně soustředit na nastavení a přípravu vozu před samotnou soutěží.
Se soutěží v Katalánsku již máme určité zkušenosti a budeme se jich snažit pochopitelně využít," zhodnotil krátce test Jan Kopecký. CRT Kopecký
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?