Plzeňský team LVMotors bude mít své zastoupení také na posledním mistrovském podniku letošní sezóny. Za volantem teamového nissana se objeví populární Josef Sedláček s navigátorem Milanem Maručákem.
„Dohodli jsme se pro tuto soutěž na spolupráci s teamem Defrs, za který Josef Sedláček startuje. Máme zájem o dobrou prezentaci našeho teamu a toho, myslím, je jezdecký styl Josefa Sedláčka zárukou. Chtěli bychom na Příbrami ukázat, že ač je náš nissan staršího data výroby než většina konkurenčních vozů ve skupině A, dovede tato mladší auta ještě hodně potrápit. Sám jsem zvědavý, jak vysoko s ním Pepa pojede,“ prozradil o chystaném společném startu teamů LVMotors a Defrs rally team na letošní Příbramce majitel teamu LVMotors Libor Václavík.
Josef Sedláček, kterého jsme zvyklí v poslední době vídat na tratích domácích soutěží se Škoudou Fabia A5 a s Hondou Civic VTi ve třídě N2, si bude muset přivyknout na jiné jízdní vlastnosti dvoulitrového A-čkového speciálu z dílen LVMotors. Nebude to pro něj však žádná cesta do neznáma, neboť s právě takovým vozem absolvoval v nedávné minulosti řadu domácích soutěží a dosáhl s ním také mnoha úspěchů.
Příbramská soutěž, která je pověstná svou náročností, bude svědkem návratu Josefa Sedláčka za volant vozu Nissan Almera. Jezdce čeká obtížná trať, vše bude ještě ztíženo nastupujícím podzimem. „Nemáme žádné plány na umístění a v podstatě nás ani netrápí body do tabulky mistrovství. Chceme pouze ukázat , že náš závodní nissan zůstává pořád konkurence schopným soutěžním nářadím, jak již letos jednou prokázal na sprintu v Pačejově, kde s ním ve své kategorii dokázal zvítězit Michal Fiala,“ dodává ještě plzeňský přípravce soutěžní techniky Libor Václavík.
LVMotors Ilustrační fotografie
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?