Plzeňský team LVMotors bude mít své zastoupení také na posledním mistrovském podniku letošní sezóny. Za volantem teamového nissana se objeví populární Josef Sedláček s navigátorem Milanem Maručákem.
„Dohodli jsme se pro tuto soutěž na spolupráci s teamem Defrs, za který Josef Sedláček startuje. Máme zájem o dobrou prezentaci našeho teamu a toho, myslím, je jezdecký styl Josefa Sedláčka zárukou. Chtěli bychom na Příbrami ukázat, že ač je náš nissan staršího data výroby než většina konkurenčních vozů ve skupině A, dovede tato mladší auta ještě hodně potrápit. Sám jsem zvědavý, jak vysoko s ním Pepa pojede,“ prozradil o chystaném společném startu teamů LVMotors a Defrs rally team na letošní Příbramce majitel teamu LVMotors Libor Václavík.
Josef Sedláček, kterého jsme zvyklí v poslední době vídat na tratích domácích soutěží se Škoudou Fabia A5 a s Hondou Civic VTi ve třídě N2, si bude muset přivyknout na jiné jízdní vlastnosti dvoulitrového A-čkového speciálu z dílen LVMotors. Nebude to pro něj však žádná cesta do neznáma, neboť s právě takovým vozem absolvoval v nedávné minulosti řadu domácích soutěží a dosáhl s ním také mnoha úspěchů.
Příbramská soutěž, která je pověstná svou náročností, bude svědkem návratu Josefa Sedláčka za volant vozu Nissan Almera. Jezdce čeká obtížná trať, vše bude ještě ztíženo nastupujícím podzimem. „Nemáme žádné plány na umístění a v podstatě nás ani netrápí body do tabulky mistrovství. Chceme pouze ukázat , že náš závodní nissan zůstává pořád konkurence schopným soutěžním nářadím, jak již letos jednou prokázal na sprintu v Pačejově, kde s ním ve své kategorii dokázal zvítězit Michal Fiala,“ dodává ještě plzeňský přípravce soutěžní techniky Libor Václavík.
LVMotors Ilustrační fotografie
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?