Ohlasy letošní Böttcher rally Vyškov už sice pomalu utichly, organizátoři z Hanáckého rally klubu Vyškov však ani teď nezahálejí.
Pořadatelský tým z Vyškova byl již v září kontaktován rakouskými partnery a musel se začít zabývat osudem další soutěže, jejíž organizaci zajišťuje - tišnovské Eurostroj rally. Zatímco v naší zemi je smutnou tradicí držet všechny informace o novém kalendáři až do poslední chvíle pod pokličkou, v Rakousku mají už nyní jasno. Kalendář seriálu Austrian Rallye Challenge by měl v sezóně 2008 čítat osm závodů, mezi kterými je pro Tišnov (stejně jako v letošním roce) rezervován druhý červnový víkend. Hlavní sponzor Eurostroj rally Eddy Schlager přináší českým fanouškům dobrou zprávu, že se mohou i pro příští rok těšit na zajímavou návštěvu našich jižních sousedů, kteří přijíždějí do Tišnova rok od roku v silnější a zajímavější sestavě. Rouškou tajemství je bohužel zahalen osud Eurostroj rally v českém šampionátu, neboť FAS se o podobě kalendáře příští sezóny ještě stále nevyjádřil. Jedno je ale jisté – pořadatelé dělají všechno pro to, aby i příští rok o druhém červnovém víkendu mohly v Tišnově motory soutěžních vozů znovu zaburácet.
Text: Jiří Dokulil, ftr-media
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?