Na šotolinové trati nedaleko Červené Vody absolvoval OMV BIXXOL Rally Team CZ jednodenní oficiální testování. Čtvrteční test posloužil jednak k vyzkoušení povrchu, svých charakterem velmi podobnému tomu, který lze očekávat na Britské rallye, ale také k seznámení se s teamovým zázemím.
Pro zbylé dva letošní závody v mistrovství světa se totiž rozhodl nevyužít podpory Stohl Racing, se kterým až doposud úzce spolupracoval.
Tento krok objasňuje manažer OMV BIXXOL Rally Teamu CZ Tomáš Pochop: “Učinili jsme rozhodnutí, a to takové, že Irsko a Wales absolvujeme s teamem Martina Prokopa, se kterým jsme dnes také testovali. Je to pro nás logické vyústění dlouhodobější spolupráce, první dojmy od přístupu až po nastavení vozu, nás ve správnosti tohoto rozhodnutí jen utvrzují. Štěpán si dnes mohl poprvé osahat jak auto, tak i zázemí celého teamu.“ K průběhu celodenního testu Štěpán Vojtěch ze svého pohledu doplňuje: „Odehrával se na hodně rozbité a podmáčené šotolině, obdobné jakou můžeme očekávat i v listopadu ve Walesu. Pro nás to bylo hodně cenné, já osobně jsem velmi spokojený. Auto fungovalo celou dobu bez problémů a my jsme se o to více mohli věnovat jeho nastavení, kdy jsme vyzkoušeli jeho různé varianty.“ Štěpán s povděkem kvituje i přístup členů teamu a spolupráci s bývalým továrním pilotem fordu. „Roman Kresta pohlídá, že auto přijede na test připraveno v perfektním stavu, všechno tak funguje zatím bez sebemenších komplikací. Celkový přístup je velmi profesionální,“ uzavírá liberecký pilot. V nejbližší době čeká OMV BIXXOL Rally Team CZ začátkem listopadu rakouská Waldviertel Rally. Prakticky den na to pak odlétá za další soutěží do Irska o čtrnáct dnů později uzavře letošní sezónu ve Velké Británii, konkrétně ve Walesu, kde se poslední díl světového šampionátu pojede. OMV BIXXOL Rally Team CZ
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?