Pilot Subaru Petter Solberg těžko hledá slova, když vzpomíná na svého zesnulého kamaráda, Colina McRae.
„Bylo to strašné, když jsem se dozvěděl, že v sobotu odpoledne Colin a jeho pětiletý syn Johny zahynuli v helikoptéře," napsal Solberg na jeho stránkách.
„Colin byl jedním z mých nejbližších přátel a bez něj bych v rally nedošel až sem. Jeho vášeň k závodění a agresivní styl jízdy z něj udělali nejoblíbenějšího jezdce motoristického sportu na světě, a stále nemůžu uvěřit, že už není mezi námi. Jsem velice rád, že jsem se s ním mohl poznat," vzpomíná Petter.
„Posílám nejhlubší projev soustrasti jeho ženě Alison a dceři Hollie. Naše myšlenky jsou nejen s nimi, ale i s rodinami Bena Porcelliho and Graema Duncana, kteří se stali dalšími dvěma oběťmi této hrozné události."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?