Devětatřicetiletý finský dvojnásobný mistr světa v rally dnes oznámil, že v prosinci ukončí svoji jezdeckou kariéru v seriálu Mistrovství světa.
Chce odejít na vrcholu a rozloučení to pak může být ve velkém stylu. Marcus Grönholm vede před svým letošním rivalem Sebastienem Loebem o 10 bodů. Takže pět soutěží před koncem sezóny může myšlenkami zaostřit na vysněný cíl – zisk třetího titulu mistra světa.
"Přes 20 let v rally mi toho spoustu dalo a vždycky jsem snil o tom ukončit kariéru na vrcholu. Teď mám ideální šanci, aby se to stalo, a hodlám ji využít," nechal se Grönholm slyšet na svých webových stránkách.
Tento sympatický severský jezdec vyhrál doposud přes třicet soutěží z toho se dvakrát zapsal do dějin šampionátu zlatým písmem, když dokázal v roce 2000 a 2002 získat titul mistra světa.
Grönholm se pohybuje v seriálu již od roku 1989.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?