Devětatřicetiletý finský dvojnásobný mistr světa v rally dnes oznámil, že v prosinci ukončí svoji jezdeckou kariéru v seriálu Mistrovství světa.
Chce odejít na vrcholu a rozloučení to pak může být ve velkém stylu. Marcus Grönholm vede před svým letošním rivalem Sebastienem Loebem o 10 bodů. Takže pět soutěží před koncem sezóny může myšlenkami zaostřit na vysněný cíl – zisk třetího titulu mistra světa.
"Přes 20 let v rally mi toho spoustu dalo a vždycky jsem snil o tom ukončit kariéru na vrcholu. Teď mám ideální šanci, aby se to stalo, a hodlám ji využít," nechal se Grönholm slyšet na svých webových stránkách.
Tento sympatický severský jezdec vyhrál doposud přes třicet soutěží z toho se dvakrát zapsal do dějin šampionátu zlatým písmem, když dokázal v roce 2000 a 2002 získat titul mistra světa.
Grönholm se pohybuje v seriálu již od roku 1989.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?