Náchodská posádka Leoš Flídr s Bohumilem Ehlem odjížděla do Vyškova s vysokými cíli, které na cílové rampě potvrdili. Po dojezdu, ještě z kokpitu svého vozu Škoda Octavia WRC ovšem přiznali, že z Vyškovské soutěže měli velký respekt.
"Ve Vyškově na nás čekaly zcela neznámé tratě, v pátek jízda za tmy a velkou neznámou bylo i vrtošivé počasí. Výsledek v cíli vypadá jednoznačně, ale tak tomu nebylo," říká východočeský pilot a pokračuje:
"Zejména Karel Trněný v sobotních rychlých erzetách vodil svou Octavii velmi dobře. My jsme se snažili příliš neriskovat a v podstatě si udržet páteční náskok. Ale lehké to opravdu nebylo. Stoprocentně jistý jsem si byl jen v technických pasážích."
Vedoucí týmu SVC Náchod Motorsport Vladimír Vitver k Vyškovské rally říká:
"Pokud chceme vybojovat titul nemůžeme mít nižší cíle než vítězné. A i když je naše Octavia již starším sportovním nářadím stále se jedná o vůz wrc, který by měl i nejnovější evoluce produkčních vozů porážet. Alespoň, co se týká rychlosti. Samozřejmě určitou neznámou je spolehlivost stárnoucího vozu. Například před startem Vyškovské soutěže při krátkém testu odešel diferenciál a tak do závodu posádka startovala s naprosto neodzkoušeným a nenastaveným vozem."
Přesto východočeši v páteční etapě zcela ovládli špičku startovního pole a po 4. RZ jim patřila první příčka s více než půlminutovým náskokem. V sobotní etapě se ale rozhořel krásný souboj s Karlem Trněným doslova o každou sekundu. Výsledky druhé etapy nepostrádaly překvapivé časy. Na cílové rampě ale výsledek zůstal obdobný jako v první etapě a z vítězství se radoval tým z Náchoda.
"Absolutní spokojenost byla s vozem, velké díky patří všem mechanikům. Vyškovská rally potvrdila vyrovnanost souboje o titul. Věřím, že i divákům se nejen naše průjezdy, ale i výkony soupeřů líbily. Strhující musel být souboj Honzy Kopeckého s Pepou Semerádem a dalších jezdců. Odjíždíme maximálně spokojeni a věříme, že se nám bude dařit i za měsíc ve Vsetíně. Tímto všechny příznivce na tamní erzety zvu," dodává Leoš Flídr. Týmová zpráva
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?