Tovární tým WRC Suzuki oznámil jména dvou jezdců, kteří za ně budou závodit příští dva závody. Je to rozhodnutí poměrně překvapující. Vybranými jezdci jsou Nicolas Bernardi a Sebastian Lindholm.
Nicolas Bernardi se letos se speciálem sveze na asfaltových tratích na ostrůvku Korsika. Jeho týmový kolega Sebastian Lindholm pojede ve Walesu na šotolině.
Původní spekulace tvrdily, že s vozy SX4 WRC pojede některý z jezdců Toni Gardemeister, Francois Duval, spekulovalo se také o Janu Kopeckém, obzvlášť po jeho výborném výsledku v Německu.
Proto je rozhodnutí Suzuki poměrně nečekané. Výběr jezdců možná ovlivnil Michel Nandan, technický ředitel týmu, který oba jezdce zná z dřívějšího účinkování v továrním týmu Peugeotu, a tak mají piloti zřejmě nakročeno, aby zůstali v Suzuki i příští rok.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?