Suzuki příští rok ukončí všechny aktivity v juniorském šampionátu a vrhne veškeré svoje síly do programu WRC. Nobuhiro Tajima, prezident Suzuki Sport, vidí tým vysoko.
„Ačkoli jsme nový tým v šampionátu WRC, máme za cíl podia,“ říká Tajima.
Šéf týmu věří v dobré výsledky jejich nové zbraně SX4. „Náš vůz je jednoduchý k ovládaní a má fantasticky silnou konstrukci. Mimo jiné má také výborné vyvážení. Určitě má předpoklady k tomu, aby se zařadil k nejlepším vozům historie WRC."
V přípravě na budoucí sezónu nastoupí Suzuki ve dvou závodech i letos. Vybranými podniky je asfaltová Korsika, která se uskuteční příští měsíc. Druhou soutěží je Britská rally, která se jede ve Walesu a je pro změnu šotolinová.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?