Posádka náchodského týmu SVC Motorsport odjíždí do Vyškova s vysokým cílem. Vyhrát a upevnit si vedení v tabulce Mistrovství ČR.
Tak jako žádný z favoritů nebudou mít ani Leoš Flídr se spolujezdcem Bohumilem Ehlem svoji roli snadnou. Přestože by o vedení podle papírových předpokladů měli bojovat pouze s Karlem Trněným, který stejně jako východočeši pilotuje vůz nejvyšší kategorie WRC (oba Škoda Octavia), předchozí závody naznačily, že okruh favoritů je širší.
„Ukazuje se, že stárnoucí technice wrc můžou konkurovat vozy Mitsubishi Lancer. Zejména poslední specifikace EVO IX je velmi dobrým nářadím. A pokud se za jejich volanty posadí takoví rychlíci jako Pepa Semerád, Zdeněk Vlček, Vláďa Barvík nebo Jirka Volf, může být na špici startovního pole pořádně těsno. A nezapomínejme na skvěle rozjetého Honzu Kopeckého s kitovou Fábií. Pokud by bylo sucho a jeho kit neměl technické problémy, myslím, že bude hodně vysoko,“ hodnotí předstartovní situaci Flídr.
V tabulce mistrovství je stále na prvním místě právě Flídr s Ehlem. Ovšem díky nešťastné diskvalifikaci za pozdní start do erzety v Pelhřimově se jejich náskok na špici ztenčil: „Boj o titul bude ještě napínavý. Je před námi celá polovina seriálu, která čítá tři soutěže a já si neodvažuji tipnout, kdo bude po Labské (poslední závod mistrovství) v tabulce nejvýše. Tým SVC Náchod Motorsport spolu s majitelem vozu Octavia (REX tým Besedice) pro vítězství uděláme maximum možného,“ doplňuje jezdce vedoucí náchodského týmu Vladimír Vitver.
Zdeněk Umlauf, promomanager
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?