Posádka náchodského týmu SVC Motorsport odjíždí do Vyškova s vysokým cílem. Vyhrát a upevnit si vedení v tabulce Mistrovství ČR.
Tak jako žádný z favoritů nebudou mít ani Leoš Flídr se spolujezdcem Bohumilem Ehlem svoji roli snadnou. Přestože by o vedení podle papírových předpokladů měli bojovat pouze s Karlem Trněným, který stejně jako východočeši pilotuje vůz nejvyšší kategorie WRC (oba Škoda Octavia), předchozí závody naznačily, že okruh favoritů je širší.
„Ukazuje se, že stárnoucí technice wrc můžou konkurovat vozy Mitsubishi Lancer. Zejména poslední specifikace EVO IX je velmi dobrým nářadím. A pokud se za jejich volanty posadí takoví rychlíci jako Pepa Semerád, Zdeněk Vlček, Vláďa Barvík nebo Jirka Volf, může být na špici startovního pole pořádně těsno. A nezapomínejme na skvěle rozjetého Honzu Kopeckého s kitovou Fábií. Pokud by bylo sucho a jeho kit neměl technické problémy, myslím, že bude hodně vysoko,“ hodnotí předstartovní situaci Flídr.
V tabulce mistrovství je stále na prvním místě právě Flídr s Ehlem. Ovšem díky nešťastné diskvalifikaci za pozdní start do erzety v Pelhřimově se jejich náskok na špici ztenčil: „Boj o titul bude ještě napínavý. Je před námi celá polovina seriálu, která čítá tři soutěže a já si neodvažuji tipnout, kdo bude po Labské (poslední závod mistrovství) v tabulce nejvýše. Tým SVC Náchod Motorsport spolu s majitelem vozu Octavia (REX tým Besedice) pro vítězství uděláme maximum možného,“ doplňuje jezdce vedoucí náchodského týmu Vladimír Vitver.
Zdeněk Umlauf, promomanager
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?