Tým Kronos Citroën oznámil, že Belgičan François Duval opět usedne za volant Xsary WRC, a to v následující Katalánské Rally.
„Jsem velmi rád, že můžu znovu spojit své síly s týmem Kronos Citroën. K tomu na soutěži, kde se mi vždy velmi dařilo," řekl Duval. Naposledy, když jel s Xsarou WRC minulý měsíc na Německé rally, zcela zaslouženě vybojoval druhé místo. Na stejném povrchu jako v Německu se pojede i Katalánský podnik.
Když Duval mluví o předešlé Rally, dodává: „Je pravda, že velmi těsné vítězství Marcuse na Novém Zélandě stěžilo vedení týmu situaci. Jak tým Kronos, tak i Citroën Sport vyvinuli velké úsilí pro to, abych se zde mohl zúčastnit. Ale my se pokusíme sebrat Fordu co nejvíce bodů, ačkoliv bude náročné zopakovat výsledek z Německa."
Po závodě v Německu a ve Španělsku bude Belgičan čekat na další příležitost svézt se s vozem WRC i na dalších podnicích.
„Marc van Dalen dělá vše pro to, abych se mohl zúčastnit i na Korsice, " dodal Duval.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?