Tým Kronos Citroën oznámil, že Belgičan François Duval opět usedne za volant Xsary WRC, a to v následující Katalánské Rally.
„Jsem velmi rád, že můžu znovu spojit své síly s týmem Kronos Citroën. K tomu na soutěži, kde se mi vždy velmi dařilo," řekl Duval. Naposledy, když jel s Xsarou WRC minulý měsíc na Německé rally, zcela zaslouženě vybojoval druhé místo. Na stejném povrchu jako v Německu se pojede i Katalánský podnik.
Když Duval mluví o předešlé Rally, dodává: „Je pravda, že velmi těsné vítězství Marcuse na Novém Zélandě stěžilo vedení týmu situaci. Jak tým Kronos, tak i Citroën Sport vyvinuli velké úsilí pro to, abych se zde mohl zúčastnit. Ale my se pokusíme sebrat Fordu co nejvíce bodů, ačkoliv bude náročné zopakovat výsledek z Německa."
Po závodě v Německu a ve Španělsku bude Belgičan čekat na další příležitost svézt se s vozem WRC i na dalších podnicích.
„Marc van Dalen dělá vše pro to, abych se mohl zúčastnit i na Korsice, " dodal Duval.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?