Čtvrté a sedmé místo v cíli Novozélandského podniku. To určitě není výsledek, který si tým Subaru před začátkem soutěže dával za cíl, ale pochvalu si určitě zaslouží Chris Atkinson.
Australan bojoval a dokázal nakonec o necelých pět vteřin porazit Jari-Matti Latvalu s Fordem. Pro Atkinsona byla jeho čtvrtá pozice velkou satisfakcí za boj, který po celou soutěž sváděl.
„Nikdy nebudeme zcela spokojeni, dokud nebudou naše vozy bojovat o umístění na stupních vítězů, ale jsme si jistí, že auto jde správným směrem a umožní nám boj na špici," prohlásil týmový šéf Richard Taylor.
S oběma jezdci na bodech se tým Subaru probojoval na třetí místo v hodnocení týmů. V jedenácti odjetých soutěžích získal 60 bodů a vede o pět bodů před soukromým týmem Stobart Ford.
„Byl to skvělý boj o čtvrtou příčku a já jsem rád, že jsem z něj vyšel jako vítěz," řekl Australan Atkinson. „Je to odměna pro celý náš tým, který odvedl dobrou práci na voze. Bylo by pěkné vystoupit na stupně vítězů a doufám, že od toho nejsme daleko. Myslím, že čtvrtých míst jsme už získali hodně, teď bereme jen třetí, druhou nebo první pozici!"
Solbergovi se během Rally Nový Zéland podařilo na voze vylepšit mnoho věcí, ale teď se soustředí na nadcházející testování. „Vše co tým udělal nám velice pomohlo," poděkoval týmu Solberg. „Dělal jsem, co bylo v mých silách, ale vím, že můžeme ještě zrychlit. Testování, které máme naplánované, pro nás bude velmi důležité, čeká nás ještě mnoho práce...”
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?