„Nemůžu být nějak smutný z výkonu Sebastiana nebo Citroënu, vždyť prohráli v poslední RZ s Marcucem a jen o 0,3 sekundy. Dani Sordo skončil na šestém místě.“ Týmový boss Guy Fréquelin s takovým výsledkem počítal a je celkem spokojený.
Guy Fréquelin, šéf týmu Citroën Rally Nový Zéland nemohla být pro Citroën Sport lehká ani papírově, vysvětluje. Sebastian (Loeb) a Daniel (Elena) zde vloni nejeli, takže spousta zkoušek byla pro ně úplně nových. To byla hlavní nevýhoda proti Fordu. Máme také poměrně nové auto, které zde, na Novém Zélandu, ještě nejelo, ani netestovalo a Dani (Sordo) zde jel jen jednou. Očekávali jsme velice stresující víkend, ale nakonec se to změnilo v jeden z nejzajímavějších závodů, které jsem kdy viděl.
Výběr gum byl klíčem závodu od startu do cíle. Moje poděkování směřuje ke všem co se podíleli na zprávách o počasí a také technikům od BFGoodrich. Občas jsme vybrali jiné gumy než konkurence a ona na tom prodělala. Sebastian a Daniel podali dobrý výkon. Ztratili vítězství jen o zlomek sekundy a také měli malý kousek smůly. Byli také jediní, kterým na startu RZ 15 a RZ 16 pršelo.
Dani Sordo sbíral další zkušenosti a učil se tyto nové tratě. Profitoval z toho, že mohl nasbírat zkušenosti s různými nastaveními vozu C4, což se může v budoucnu hodit.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?