NOVÝ ZÉLAND - PROHLÁŠENÍ: Šest měřených úseků, které zavedly účastníky na severozápad od města Hamilton, měla v rámci druhého závodního dne na programu Rally New Zealand.
Štěpán Vojtěch spolu s Michalem Ernstem, kteří si na soutěži odbývají svou premiéru, se v úvodní etapě ocitli mimo trať, takže do sobotního dne nastoupili s využitím systému super rally.
I druhá etapa ale nezačala pro českou posádku příliš šťastně. Hned v jejím úvodu totiž musela přímo na zkoušce měnit kolo. Průběh sobotní etapy líčí Štěpán následovně: „Ihned po té co jsme dnes vyrazili, tak nás asi na pátém kilometru postihl defekt levé přední pneumatiky. Stalo se tak o kámen ležící ve stopě, kterému se prakticky nebylo možné vyhnout. Než došlo k samotnému přezouvání, tak jsme ale nejdříve potřebovali pomoc od diváků s vytažením auta, které bylo sjeté v příkopu. Celkově jsme na této vložce ztratili asi dvanáct minut. Vzhledem k trochu hnuté geometrii, jsme následující erzety byli nuceni jet spíše v přejezdovém režimu a potřebovali se dostat hlavně do servisu, kde bychom následně mohli udělat nějaké změny v nastavení. Vlastně až poslední dvě třicetikilometrové erzety jsme se konečně dostali do rozumného tempa a zajeli časy na úrovni, na které jsme se tak chtěli pohybovat,“ uzavírá pilot OMV BIXXOL Rally Teamu CZ.
V průběžném pořadí PWRC je před závěrečnou nedělní etapou v čele Brit McShea s náskokem necelé minuty na druhého v pořadí Argentince Pozza. Třetí příčku pak drží Japonec Arai. Štěpán Vojtěch figuruje prozatím na devatenácté pozici. OMV BIXXOL Rally Team CZ
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?