BARUM RALLY ZLÍN - HLASY PO SSS ZLÍN 1: 9,36 km: Přinášíme vám první ohlasy jezdců po noční super speciálce, která měřila 9,36 km.
Divácká Super rychlostní zkouška Zlín Délka SSS Zlín 1: 9,36 km
Milan Kneifel (Peugeot 206 S1600, start.číslo 42): „Auto je pro mě velká změna.“
Antonín Tlusťák (Citroën Saxo Kit Car, start. číslo 38): „Šlo to v pohodě.“
Miroslav Cais (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 37): „Byla to show pro diváky. Jel jsem opatrně a dával jsem pozor na patníky.“ Jaroslav Orsák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 36): „Jeli jsme v klidu, na dojetí.“
Grzegorz Grzyb (Suzuki Swift S1600, start. číslo 35): „Brzdilo nás auto před námi, ztratili jsme kvůli němu pět, šest sekund.“
Gergély Szabó (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 34): „Jsme zde poprvé, tak nevím, co čekat. Uvidíme zítra.“
Jaromír Tarabus (Suzuki Ignis S1600, start. číslo 33): „Jednou jsme nedobrzdili a ztratili jsme tak asi tři sekund. Museli jsme dávat pozor na patníky.“
Peter Gavlák (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 32): „Od startu jsme jeli naplno.“
Josef Peták (Renault Clio S1600, start. číslo 31): „Nebudu komentovat.“
Jan Jelínek (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 30): „Nejeli jsme naplno.“
Tomáš Kostka (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 28): „Byla to dobrá trať. Je to show pro diváky. Neznám zatím čas ostatních jezdců, ale myslím, že jsme dopadli dobře.“
Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 26): „Asi jsme to trochu podcenili, třetí kolo už jsme jeli po venku.“
János Tóth (Peugeot 207 S2000, start. číslo 25): „Vše bylo v pořádku, byla to zajímavá rychlostní zkouška.“
Roman Odložilík (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 24): „Erzeta byla dobrá, ale máme tvrdé nastavení auta. Musíme s tím něco udělat.“
Jiří Volf (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 23): „Nemám tuto vložku moc rád. Ale bylo to celkem fajn, jen mně trochu klouzaly gumy.“
Jimmy Joge (Peugeot 207 S2000, start. číslo 22): „Byla to sranda.“
Vojtěch Štajf (Subaru Impreza STi, start. číslo 21): „Už v prvním kole jsme dostali defekt levého předního kola. Nemám, co bych dodal.“
Luca Betti (Honda Civic Type R, start. číslo 20): „Je to jako ve filmu - policie a gangsteři. Bylo to super!“
Bernd Caiser (Peugeot 207 S2000, start. číslo 19): „Vůbec nevím, jak erzetu hodnotit. Nemám přehled, jak jeli ostatní.“
Enrique Garcia Ojeda (Peugeot 207 S2000, start. číslo 18): „Bylo to super. No problem.“
Miroslav Jandík (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 17): „Zatím v pohodě, na rozdíl od některých jiných jezdců jsme bez defektu.“ (smích) Nicolas Vouilloz (Peugeot 207 S2000, start. číslo 16): „Bylo to super. S tím, jak jsme jeli, jsem spokojený.“
Roman Kresta (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 15): „Jeli jsme rychle, ale i pro diváky.“
Václav Arazim (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 14): „Nemám tyhle erzety rád, jsou plné obrubníků. Docela mě to vyčerpalo, určitě jsme nějaké vteřiny ztratili. Ale stále jsme na začátku, dá se to dohnat.“ Volkan Isik (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 12): „Byla to velmi hezká RZ, nádherná atmosféra!“
Dani Sola (Honda Civic Type R, start. číslo 11): „Je to obtížná erzeta. Neviděl jsem, co nás čeká za rohem. Diváci jsou úžasní!“
Michal Solowow (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 10): „Vše bylo v pořádku, je to velmi hezká zkouška.“
Karel Trojan (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 9): „Tenhle typ RZ se mi moc nelíbí, ale snad jsme jeli dobře.“
Corrado Fontana (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 8): „Velmi odlišná, ale zajímavá zkouška.“
Simon Jean-Joseph (Citroën C2 S1600, start. číslo 7): „Tohle zrovna není moje specialita, ale bylo to OK.“
Dimitar Illiev (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 6): „Velmi neobvyklá soutěž, spíše byla určena pro diváky.“
Freddy Loix (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 5): „Nebylo to špatné.“
Václav Pech (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 4): „Ze začátku jsme jeli bez světel. Erzeta je trochu delší, ale lidé jsou skvělí.“
Anton Alén (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 3): „Nic pro mě...“ Renato Travaglia (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 2): „Diváci byli skvělí.“
Andrea Navarra (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 1): „Zkouška byla dobrá, ale měli jsme na začátku malé problémy s baterií. Nefungovalo dobíjení, naštěstí to nebylo nic vážného.“
Dagmar MACHOVÁ, Michael TUPÝ tiskové středisko Barum rally Zlín
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?