Na letošní ročník Barum rally Zlín se přihlásilo celkem 106 jezdců z 12 zemí. Nechybí favorité soutěže jako Italové Andrea Navarra či Renato Travaglia, finský závoďák Anton Alén, turecký jezdec Volkan Isik, Polák Michal Solowow nebo belgický pilot Freddy Loix, kteří se představí...
v divácky atraktivním voze Fiat Grande Punto Abarth S2000. V popředí pořadí jezdců by se měli pohybovat i Simon Jean-Joseph (Citroën C2 S1600), Nicolas Vouilloz (Peugeot 207 S2000), Dani Solá (Honda Civic Type R) a Bernd Cassier (Peugeot 207 S2000). Z českých závodníků nebudou chybět Václav Pech (Mitsubishi Lancer EVO IX), Roman Kresta (Mitsubishi Lancer EVO IX) a další.
Seznam jezdců, kteří nepřevzali itinerář a neabsolvovali seznamovací jízdy: Tomasz Czopik (PL, Fiat Grande Punto Abarth S2000, startovní číslo 29), Jan Štěpánek (CZ, Subaru Impreza STI, startovní číslo 41), Todor Slavov (BG, Renault Clio R3, startovní číslo 44), Jaromír Tomaštík (CZ, Subaru Impreza STI, startovní číslo 48), Sláva Ducháček (CZ, Škoda Felicia Kit Car, startovní číslo 67), Jan Šlehofer (CZ, Fiat Punto S1600, startovní číslo 71), Antonín Matys (CZ, Škoda Felicia Kit Car, startovní číslo 72), Pavel Kundrát (CZ, Škoda Octavia TDI, startovní číslo 79), Jiří Ševěček (CZ, Renault Clio Sport, startovní číslo 89), Jiří Trojan (CZ, Volkswagen Polo GTI, startovní číslo 101), Zbyněk Soběhart (CZ, Honda Civic VTI, startovní číslo 103), Jaroslav Jugas (Škoda Fabia TDI, startovní číslo 114)
Petr SKÁCEL tiskové středisko Barum rally Zlín
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?