Do startu Barum rallye Zlín zbývají poslední hodiny a Roman Kresta, největší domácí hvězda a jeden z hlavních favoritů, se ho už nemůže dočkat.
Pilot stáje Tescoma Rally Team bude bojovat o své čtvrté vítězství v největší české soutěži, která letos postoupila do nového, velmi atraktivního šampionátu Intercontinental Rally Challenge. Na Zlínsko se tak sjela nejtvrdší mezinárodní konkurence v historii soutěže. Kresta se v ní rozhodně nechce ztratit. „Samozřejmě že chci bojovat o nejvyšší příčky, ale bude to opravdu těžké. Jména jako Loix, Vouilloz, Navarra nebo Travaglia mají svou kvalitu,“ přemítá expilot MS Roman Kresta. „Velkou roli může sehrát počasí, pokud přijdou přeháňky, na některých erzetách můžete vydělat nebo zásadně ztratit.“ Posádka Roman Kresta, Petr Gross bude závodit s Mitsubishi Lancer Evo 9 z dílen týmu Charouz Racing System, který je výhradním zástupcem společností Mitsubishi Motors a Ralliart pro Českou republiku.
Slavnostní start se uskuteční v 17 hodin pod zlínským Velkým kinem. První rychlostní zkouška, takzvaná divácká speciálka v samém centrum města, začne ve 21 hodin. BPA
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?