Mezi účastníky netrpělivě očekávaného 37. ročníku automobilové soutěže Barum rally Zlín nechybí ani okruhový specialista Tomáš Kostka. Zlínský závodník, který před rokem mile potěšil 11. místem v absolutním pořadí, opět pojede s navigátorem Janem Krečmanem v Mitsubishi Lancer Evo IX od KIT Racingu.
"Většinou závodím v cizině, ale moji sponzoři mají zájem na tom, abych se aspoň jednou objevil doma. Proto jsem si vybral Barumku, která je ideální příležitostí," vysvětluje Kostka.
Do rallyového speciálu se vrací po roční přestávce. Naposled závodil loni na Barumce. Ale za velký handicap to nepovažuje. "Na jaře jsem v Bělé pod Bezdězem testoval Suzuki Swift, navíc v závodních autech sedím poměrně často," připomněl.
Ve skvělé konkurenci na zopakování loňského jedenáctého místa nemyslí. Ale to neznamená, že nezkusí potrápit favority. "Mojí výhodou je, že pojedu bez tlaku. Na rozdíl od většiny soupeřů nepotřebuji získat žádné body. Závod si chci užít," podotkl.
Nové mitsubishi testoval dvakrát a byl jím nadšen. Proto už se nemůže dočkat, až opustí startovní rampu. "Auto mi sedlo do ruky, na závod se moc těším," naznačil Kostka. Tisková zpráva Barum Rally Zlín
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?