Trojnásobný vítěz Barum rally a člen Tescoma Rally Teamu Roman Kresta i letos pomýšlí hodně vysoko. V nabité konkurenci speciálů Super 2000 by rád obhájil loňské vítězství.
Barum Rally Zlín bude pro Romana Krestu teprve čtvrtým startem v sezoně a z jeho osobního pohledu samozřejmě určitě nejdůležitějším. Nejen kvůli úzkému vztahu ke zlínskému regionu, ale zejména vzhledem k nabité konkurenci, která se letos ve Zlíně sejde.
„Jména jako Loix, Vouilloz, Navarra, Travaglia mají svou kvalitu. Ale kromě nich může překvapit i řada dalších jezdců. Letošní barumka bude asi nejvyrovnanější ve své historii,“ řekl Kresta. „Kdo bude chtít uspět, asi bude muset hodit spekulace stranou. V zahraničí se jede od začátku na maximum, nikdo nebude vyčkávat. Osobně počítám s pěti až deseti jezdci, kteří mohou zasáhnout do bojů na špičce,“ dodal.
Trať letošní Barum rally Zlín vychází z loňské ročníku, zásadní změnou je pouze přeřazení třicetikilometrového Trojáku až do nedělního harmonogramu. Navíc do samotného závěru soutěže. „Tím se náročnost závodu jednoznačně přesune ze soboty na neděli. Kombinace Rakové a dvojice vsetínských vložek bude nesmírně náročná. A hlavně Troják může být hodně o pneumatikách. Osobně však za nejnáročnější test barumky stále považuji úsek Pindula. Svou délku i záludnost mají i Halenkovice a Kudlovice. Navíc se domnívám, že při Barumce může sehrát svou roli počasí i defekty,“ uvedl zlínský pilot. Tisková zpráva Barum Rally Zlín
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?