Přímé přenosy a záznamy na obou programech Eurosportu, večerní sestřihy stanice ČT4 Sport, to je nevídaná televizní nabídka z víkendové Barum rally Zlín.
Soutěž je kromě českého a evropského mistrovství zařazena i do nového šampionátu Intercontinental Rally Challenge a tomu odpovídá i zájem televizních společností. K nejsledovanějším posádkám bude patřit dvojice Roman Kresta, Petr Gross ze stáje Tescoma Rally Team.
Roman Kresta, rodák z Trnavy na Zlínsku a trojnásobný vítěz slavné „Barumky“, bude řídit Mitsubishi Lancer Evo 9 z dílen týmu Charouz Racing System. Tamní technici připravují stejný model japonské značky i pro posádku Václav Pech, Petr Uhel. Společnost CHRS je výhradním zástupcem Mitsubishi Motors a Ralliart pro Českou republiku.
Barum rally Zlín v televizi Pátek 24.8. ČT4 Sport: 22.25 – 22.45 (sestřih) Sobota 25.8. Eurosport: 19.45 – 20.15 (živě) Eurosport 2: 00.30 – 01.00 (sestřih) ČT4 Sport: 22.25 – 22.45 (sestřih) Neděle 26.8. Eurosport 2: 11.30 – 11.45 (živě) Eurosport: 20.45 – 21.15 (sestřih) ČT4 Sport: 22.20 – 22.40 (sestřih) Eurosport 2: 23.15 – 23.45 (sestřih) BPA
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?