BÖTTCHER RALLY - TZ: Vstřícné gesto vyškovských organizátorů k prosbám předních pilotů kategorie historických automobilů o zařazení těchto vozů podle výkonnosti do jednotného startovního pole se bohužel opět nedočká svého naplnění.
Záměr pořadatele byl hned po jeho zveřejnění iniciativně projednán příslušnou komisí FAS při rally Prachatice a vyhodnocen jako porušení standardních propozic rally i s možnými disciplinárními důsledky. Organizátorům z Hanáckého rally klubu Vyškov tak bohužel nezbývá, než se vrátit k "osvědčenému" modelu vyčlenění historiků až za startovní pole účastníků MČR v rally. Bezpečnostní hledisko bohužel nemá v tomto případě potřebnou váhu. Diváci proto musí přijmout jako smutnou realitu, že nejšpičkovější posádky kategorie historiků, které svoji další účast v šampionátu podmínily tím, že nebudou soustavně odsunováni mimo hlavní pole a mimo zájem médií, svoji účast ve Vyškově pravděpodobně odvolají.
Text a foto: Jiří Dokulil, ftr-media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?