BÖTTCHER RALLY - TZ: Vstřícné gesto vyškovských organizátorů k prosbám předních pilotů kategorie historických automobilů o zařazení těchto vozů podle výkonnosti do jednotného startovního pole se bohužel opět nedočká svého naplnění.
Záměr pořadatele byl hned po jeho zveřejnění iniciativně projednán příslušnou komisí FAS při rally Prachatice a vyhodnocen jako porušení standardních propozic rally i s možnými disciplinárními důsledky. Organizátorům z Hanáckého rally klubu Vyškov tak bohužel nezbývá, než se vrátit k "osvědčenému" modelu vyčlenění historiků až za startovní pole účastníků MČR v rally. Bezpečnostní hledisko bohužel nemá v tomto případě potřebnou váhu. Diváci proto musí přijmout jako smutnou realitu, že nejšpičkovější posádky kategorie historiků, které svoji další účast v šampionátu podmínily tím, že nebudou soustavně odsunováni mimo hlavní pole a mimo zájem médií, svoji účast ve Vyškově pravděpodobně odvolají.
Text a foto: Jiří Dokulil, ftr-media
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?