Německá rallye měla na programu úvodní etapy šest rychlostních zkoušek, které výborně zvládla posádka Jan Kopecký-Filip Schovánek s vozem Škoda Fabia WRC Czech Rally Teamu Kopecký. Jan podal vynikající výkon, ve kterém pětkrát v šesti erzetách dosáhl času v desítce nejlepších.
Vůz Škoda Fabia WRC fungoval bezchybně během celé páteční etapy a ani defekt pneumatiky v závěru dnešní sekce neovlivnil skvělou šestou pozici posádky Jan Kopecký-Filip Schovánek v průběžném pořadí Německé rallye po úvodní etapě.
Na programu sobotní etapy je osm rychlostních zkoušek ve vojenském prostoru Baumholder včetně dvou průjezdů legendárním třicetikilometrovým testem Panzerplatte.
"S dnešním výkonem a především průběžným umístěním jsem maximálně spokojený. Podařilo se nám do Německé rallye vstoupit výborně a šestá pozice, která nám patří po páteční etapě, je vynikající.
Plně si uvědomuji, že nám v dnešní etapě přálo velmi výrazně štěstí. Našemu vozu se dnes jakékoliv technické problémy vyhýbaly a projevila se tak maximální příprava Czech Rally Teamu Kopecký před soutěží. Ovladatelnost vozu Škoda Fabia WRC byla výtečná a využili jsme maximálně informací získaných během dvoudenního testu před soutěží a ze včerejšího shakedownu.
Pochopitelně si přeji, aby nám štěstí zůstalo nakloněno i v dalším průběhu Německé rallye, ve které není zdaleka nic rozhodnuto. Vždyť na programu soutěže je ještě třináct rychlostních testů, které se pojedou zcela určitě ve velmi vysokém tempu," zhodnotil úvodní etapu Německé rallye jezdec Jan Kopecký.
"Šestá pozice po páteční etapě je vynikající. Jan s Filipem podali výborný výkon a perfektně zvládli vstup do soutěže, ale především se kvalitně vyrovnali s místy velmi kluzkým povrchem rychlostních testů. Je pochopitelné, že právě v Německu chceme uspět a i tento částečný tlak dnes naše posádka zvládla dobře. Do cíle soutěže je však daleko a proto nepropadáme euforii, i když výchozí pozice je opravdu optimistická," doplnil informace vedoucí týmu Josef Kopecký. CRT Kopecký
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?