Německá rallye měla na programu úvodní etapy šest rychlostních zkoušek, které výborně zvládla posádka Jan Kopecký-Filip Schovánek s vozem Škoda Fabia WRC Czech Rally Teamu Kopecký. Jan podal vynikající výkon, ve kterém pětkrát v šesti erzetách dosáhl času v desítce nejlepších.
Vůz Škoda Fabia WRC fungoval bezchybně během celé páteční etapy a ani defekt pneumatiky v závěru dnešní sekce neovlivnil skvělou šestou pozici posádky Jan Kopecký-Filip Schovánek v průběžném pořadí Německé rallye po úvodní etapě.
Na programu sobotní etapy je osm rychlostních zkoušek ve vojenském prostoru Baumholder včetně dvou průjezdů legendárním třicetikilometrovým testem Panzerplatte.
"S dnešním výkonem a především průběžným umístěním jsem maximálně spokojený. Podařilo se nám do Německé rallye vstoupit výborně a šestá pozice, která nám patří po páteční etapě, je vynikající.
Plně si uvědomuji, že nám v dnešní etapě přálo velmi výrazně štěstí. Našemu vozu se dnes jakékoliv technické problémy vyhýbaly a projevila se tak maximální příprava Czech Rally Teamu Kopecký před soutěží. Ovladatelnost vozu Škoda Fabia WRC byla výtečná a využili jsme maximálně informací získaných během dvoudenního testu před soutěží a ze včerejšího shakedownu.
Pochopitelně si přeji, aby nám štěstí zůstalo nakloněno i v dalším průběhu Německé rallye, ve které není zdaleka nic rozhodnuto. Vždyť na programu soutěže je ještě třináct rychlostních testů, které se pojedou zcela určitě ve velmi vysokém tempu," zhodnotil úvodní etapu Německé rallye jezdec Jan Kopecký.
"Šestá pozice po páteční etapě je vynikající. Jan s Filipem podali výborný výkon a perfektně zvládli vstup do soutěže, ale především se kvalitně vyrovnali s místy velmi kluzkým povrchem rychlostních testů. Je pochopitelné, že právě v Německu chceme uspět a i tento částečný tlak dnes naše posádka zvládla dobře. Do cíle soutěže je však daleko a proto nepropadáme euforii, i když výchozí pozice je opravdu optimistická," doplnil informace vedoucí týmu Josef Kopecký. CRT Kopecký
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?