ADAC RALLYE DEUTSCHLAND - PO RZ3: Tak jsme se dočkali a ADAC Rally konečně odstartovala. Zatím jsou odjety tři rychlostí zkoušky a pořadí vypadá podle očekávání.
V prvním měřeném úseku jasně dominoval Sebastien Loeb následovaný Belgičanem Duvalem, ten zde potvrzuje dobrou formu ze včerejšího shakedownu. V těsném závěsu dorazil na třetím místě Dani Sordo. Další dvě místa patřili zástupcům stáje Subaru, Atkinsonovi a Solbergovi. Až za nimi skončili oba tovární jezdci Fordu. Zvláště Gronhölm pomýšlel na mnohem lepší start. Včera skvěle odjetý shakedown dával velké naděje Janu Kopeckému, tomu se ale první měřený úsek nepovedl a dojel si až pro jedenácté místo.
Druhý měřený test opět ovládl Loeb s Elenou, druhý čas zajel Gronhölm s Fordem a odsunul za sebe Duvala i průběžně třetího Sorda. V průběžném pořadí se posunul na čtvrtou příčku, právě za tyto dva jezce. Velký propad zaznamenal Chris Atkinson, ten skončil mimo trať a ztratil téměř osm minut. Jeho týmový kolega Solberg se stále pohybuje v polovině první desítky. Zlepšení zaznamenal i Honza Kopecký, zajel celkově osmý čas a v celkovém pořadí se prokousal na deváté místo.
Třetí RZ moc vzrušení nepřinesla, na prvních čtyřech místech se pořadí nezměnilo. Nejrychleji zde jel Duval se svou Xsarou WRC, následovaný dvojicí továrních Citroënů. Místa pod stupni vítězů patřila továrnímu Fordu, mezi Gronhölma a Hirvonena se ale ještě vklínil Solberg. Náš Kopecký si zajistil desátou příčku, což v průběžném pořadí nepřineslo žádnou změnu. Na jedničku si zatím vede další česká posádka Prokop-Tománek, ti zatím vyhráli všechny rychlostní testy a bez problémů vedou. ADAC RALLYE DEUTSCHLAND - Výsledky po RZ3
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?