ADAC RALLYE DEUTSCHLAND - PO RZ3: Tak jsme se dočkali a ADAC Rally konečně odstartovala. Zatím jsou odjety tři rychlostí zkoušky a pořadí vypadá podle očekávání.
V prvním měřeném úseku jasně dominoval Sebastien Loeb následovaný Belgičanem Duvalem, ten zde potvrzuje dobrou formu ze včerejšího shakedownu. V těsném závěsu dorazil na třetím místě Dani Sordo. Další dvě místa patřili zástupcům stáje Subaru, Atkinsonovi a Solbergovi. Až za nimi skončili oba tovární jezdci Fordu. Zvláště Gronhölm pomýšlel na mnohem lepší start. Včera skvěle odjetý shakedown dával velké naděje Janu Kopeckému, tomu se ale první měřený úsek nepovedl a dojel si až pro jedenácté místo.
Druhý měřený test opět ovládl Loeb s Elenou, druhý čas zajel Gronhölm s Fordem a odsunul za sebe Duvala i průběžně třetího Sorda. V průběžném pořadí se posunul na čtvrtou příčku, právě za tyto dva jezce. Velký propad zaznamenal Chris Atkinson, ten skončil mimo trať a ztratil téměř osm minut. Jeho týmový kolega Solberg se stále pohybuje v polovině první desítky. Zlepšení zaznamenal i Honza Kopecký, zajel celkově osmý čas a v celkovém pořadí se prokousal na deváté místo.
Třetí RZ moc vzrušení nepřinesla, na prvních čtyřech místech se pořadí nezměnilo. Nejrychleji zde jel Duval se svou Xsarou WRC, následovaný dvojicí továrních Citroënů. Místa pod stupni vítězů patřila továrnímu Fordu, mezi Gronhölma a Hirvonena se ale ještě vklínil Solberg. Náš Kopecký si zajistil desátou příčku, což v průběžném pořadí nepřineslo žádnou změnu. Na jedničku si zatím vede další česká posádka Prokop-Tománek, ti zatím vyhráli všechny rychlostní testy a bez problémů vedou. ADAC RALLYE DEUTSCHLAND - Výsledky po RZ3
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?