Příští podnik Mistrovství světa se uskuteční o tomto víkendu v Německu, kde proběhne teprve druhá letošní asfaltová rally. První, Rally Monte Carlo, zahajovala sezónu na konci ledna. Podmínky zde budou složité a zejména počasí bude nevyzpytatelné. Lidé z vedení Subaru ale věří v úspěch.
Richard Taylor, generální ředitel týmu Subaru „Jsme si jistí, že testování, které jsme uskutečnili v červenci v Německu nám napovědělo, že naše auta budou na nadcházející rally velice rychlá a konkurenceschopná. Petter Solberg, Chris Atkinson a Xevi Pons udělali s novým modelem Subaru Impreza WRC 2007 pokrok v rychlosti na zpevněném povrchu a těší se na první ze čtyř asfaltových rally, které proběhnou v druhé polovině sezóny. Ačkoliv bude soutěž v Německu velmi náročná, náš úkol je dovést všechny tři posádky do cíle na bodovaných pozicích.“ Paul Howarth, operační ředitel tým „V Německu to bude po druhé co použijeme pneumatiky BFGoodrich na asfaltu. Při testování jsme společně s piloty získali více zkušeností, a to by mohla být naše výhoda. Počasí bude v Německu pravděpodobně hrát velkou roli, jelikož v okolí bývají z větší části nepříznivé podmínky. Jedna z největších výzev je zajištění a shromáždění správných informací, které budou následně předány jezdům a inženýrům ke správné volbě pneumatik. Německo není zrovna místo kde se dá hrát s nastavením vozu, a proto správné obutí rozhodne o výhře nebo porážce. S jezdci jsme při testech v Británii odvedli velké množství práce a v Německu se nám podařilo získat základní nastavení vozu, se kterým jsme velice spokojeni.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?