Od pondělí 13.srpna 2007 bude na vybraných místech a čerpacích stanicích ve Zlínském kraji k dostání oficiální program Barum rally Zlín. Svým rozsahem a obsahem se jedná o ojedinělý program čítající celkem 160 stran!
Zájemci v něm naleznou česky i anglicky psané informace o letošním ročníku závodu, který byl poprvé zařazen do prestižního seriálu Intercontinental Rally Challenge (IRC) pod mediálními křídly satelitní stanice Eurosport. Přečíst si v něm mohou například profily předních jezdců jako jsou Roman Kresta nebo Andrea Navarra. Václav Pech ve velkém rozhovoru prozradí, co stojí za jeho současnou formou. Pozornosti čtenářů by určitě neměly ujít ani důkladná analýza letošního ročníku seriálu mistrovství Evropy jezdců (ERC), Intercontinental Rally Challenge (IRC), detailní představení vozů kategorie Super 2000 a Mezinárodního mistrovství České republiky (MMČR). Nechybí ani ohlédnutí za loňským ročníkem Barum rally Zlín nebo informace o Zlínské Classic tour, v níž se představí historické vozy. V obsáhlém článku bude čtenářům představena šestatřicetiletá historie zlínské rally včetně rozhovoru s legendárním členem slavného Barum teamu Petrem Černohorským.
Důležitou součástí programu jsou informace pro fanoušky. Týkají se především bezpečnostních zón pro diváky a pravidel bezpečnosti při sledování rally. Uvnitř programu mohou čtenáři nalézt kompletní mapy tratě Barum rally Zlín, mapy jednotlivých rychlostních zkoušek s podrobným popisem a s upozorněním na atraktivní divácká místa včetně snímků všech diváckých míst. Samozřejmě nechybí ani podrobný časový harmonogram rally.
Obsah programu Barum rally Zlín zpestří zajímavé snímky závodníků v netradičním prostředí. Například zlínští jezdci Roman Kresta, Miroslav Jandík, Vladimír Barvík a Antonín Tlusťák se představí jako cimbálové valašské kvarteto. Podívat se můžete i na Romana Krestu, Václava Pecha nebo Španěla Enrique Garcia Ojedu v hokejové výstroji na ledové ploše zlínského zimního stadionu. Fanoušci motoristického sportu se mohou těšit i na velké množství kvalitních snímků včetně vyhodnocení loňské fotosoutěže. Nechybí ani portréty téměř padesáti jezdců, které mohou příznivci soutěžního sportu využít při autogramiádě. Stejně jako v minulosti, i nyní proběhne během Barum rally Zlín tradiční divácká fotosoutěž. Oficiální program Barum rally Zlín vydává společnost Rallye Zlín s.r.o. ve spolupráci s Agenturou ZLIN PRESS production, prodejní cena je stanovena na 60 Kč. Součástí programu je i seznam přihlášených posádek, kde figuruje celkem 122 jezdců ze 13 evropských států! Do České republiky se sjede nejkvalitnější startovní pole v historii v čele s řadou vozů kategorie Super 2000! Tisková zpráva Barum rally Zlín Ilustrační foto: www.barum.rally.cz
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?