Nový model Subaru Impreza v závodním provedení WRC bude představen ve Frankfurtu. Půjde však zatím jen o koncept závodního vozu.
O tom, že nový model vozu Subaru Impreza bude vypadat zcela jinak, než jeho dosavadní předchůdci, se mluví v kuloárech již delší dobu. Na světě už je dokonce i poměrně dost fotografií civilní verze, která tentokrát bude v provedení Hatchback. Koncept vozu WRC bude poprvé veřejně představen na Motor show ve Franfkurtu.
Subaru doufá v návrat svého vozu do špičky světového rallysportu a i proto přijede nový vůz do Německa představit sám Petter Solberg, jednička stáje Subaru World Rally Team.
Nutno podotknout, že na rozdíl od fotografií civilní verze nové Imprezy, která mnohé překvapila svou konzervativností a ztrátou dravého výrazu, na fotkách závodního auta vypadá Impreza opravdu skvěle a dravě. foto: swrt.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?