OMV ADAC Rally Deutchland ještě ani neodstartovala a Sebastian Loeb je již pasován na jejího vítěze. Může zato jeho šňůra neporazitelnosti na tomto podniku, jejíž počátek se datuje už do roku 2002. Sám Loeb však roli jasného vítěze odmítá.
Sebastian Loeb bude letos v Německu poprvé řídit speciál C4 WRC a ne Xsaru, se kterou dosáhl na všechna svá předešlá vítězství. „Lidé nás letos opět vidí jako jediné favority celé soutěže a tým to tak také cítí. Já společně s Danielem Elenou budeme samozřejmě chtít bojovat o celkové vítězství, ale už teď víme, že to nebude jednoduché.“
„Pokud chceme pomýšlet na titul mistra světa i v letošním roce, musíme co nejdříve začít sbírat v jednotlivých soutěžích více bodů než Marcus. Pokud se tak nestane, bude velmi těžké uhájit i letos mistrovskou korunu.“ řekl Loeb k boji o titul.
„Nemyslím si že je pro mě Německá rally něco, jako je pro Marcuse Grönholma Rally Finland.“ říká trojnásobný mistr světa Loeb. Přitom všechna jeho vítezství v Německu lze nazvat suverénními. Loebovi v minulosti jen málokterý jezdec stačil během všech tří závodních dnů.
„V Německu bývá každý závodní den jiné počasí a to dělá soutěž opravdu náročnou. Navíc se zde mění každý den i charakter tratí. Výběr správných pneumatik je velmi důležitý. Pokud nezvolíte ty správné pneumatiky, vaše šance na úspěch se rapidně snižují“ připomněl Loeb záludnosti asfaltového podniku.
Na otázku, co stojí za jeho německou neporazitelností, Sebastien Loeb odpověděl s úsměvem: „ Nemyslím si že by to bylo nějaké tajemství. Důležité je se jen udržet na trati a nebourat. Ne vážně, myslím že v předešlých Německých rally jsem byl nejrychlejší proto, že jsem se cítil ve voze jistě a pohodlně na každé rychlostní zkoušce.“ řekl Loeb na závěr. Foto: Citroen
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?