OMV ADAC Rally Deutchland ještě ani neodstartovala a Sebastian Loeb je již pasován na jejího vítěze. Může zato jeho šňůra neporazitelnosti na tomto podniku, jejíž počátek se datuje už do roku 2002. Sám Loeb však roli jasného vítěze odmítá.
Sebastian Loeb bude letos v Německu poprvé řídit speciál C4 WRC a ne Xsaru, se kterou dosáhl na všechna svá předešlá vítězství. „Lidé nás letos opět vidí jako jediné favority celé soutěže a tým to tak také cítí. Já společně s Danielem Elenou budeme samozřejmě chtít bojovat o celkové vítězství, ale už teď víme, že to nebude jednoduché.“
„Pokud chceme pomýšlet na titul mistra světa i v letošním roce, musíme co nejdříve začít sbírat v jednotlivých soutěžích více bodů než Marcus. Pokud se tak nestane, bude velmi těžké uhájit i letos mistrovskou korunu.“ řekl Loeb k boji o titul.
„Nemyslím si že je pro mě Německá rally něco, jako je pro Marcuse Grönholma Rally Finland.“ říká trojnásobný mistr světa Loeb. Přitom všechna jeho vítezství v Německu lze nazvat suverénními. Loebovi v minulosti jen málokterý jezdec stačil během všech tří závodních dnů.
„V Německu bývá každý závodní den jiné počasí a to dělá soutěž opravdu náročnou. Navíc se zde mění každý den i charakter tratí. Výběr správných pneumatik je velmi důležitý. Pokud nezvolíte ty správné pneumatiky, vaše šance na úspěch se rapidně snižují“ připomněl Loeb záludnosti asfaltového podniku.
Na otázku, co stojí za jeho německou neporazitelností, Sebastien Loeb odpověděl s úsměvem: „ Nemyslím si že by to bylo nějaké tajemství. Důležité je se jen udržet na trati a nebourat. Ne vážně, myslím že v předešlých Německých rally jsem byl nejrychlejší proto, že jsem se cítil ve voze jistě a pohodlně na každé rychlostní zkoušce.“ řekl Loeb na závěr. Foto: Citroen
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?