Posádka Martin Prokop - Jan Tománek ukončila své působení na Finské rally při prvním průjezdu kultovní vložky Ouninpohja (RZ14).
Martin Prokop nastupoval do druhé etapy s vědomím téměř čtyřicetisekundového náskoku před svým nejbližším rivalem a úřadujícím juniorským šampiónem Sandellem. A byl to právě Švéd, jenž vstoupil do druhého dne nejrychlejším časem. Posádka týmu Jipocar Racing však dokázala kontrovat a po vítězství na RZ13 zvýšila svůj náskok na 48.9 sekundy. Bohužel do cíle slavného testu Ouninpohja se již Citroën C2 S1600 nedostal. „V rychlé pasáži jsem dal citroëna příliš dovnitř zatáčky a najednou se ozvala velká rána. Byla tam schovaná skála, která poškodila přední část auta. Motor se po chvíli začal přehřívat a kvůli unikajícímu oleji po sedmi kilometrech utichl definitivně,“ objasnil smolný moment Prokop. „Vzhledem ke stavu motoru nebyla šance v rámci formátu SupeRally pokračovat. Je to obrovská škoda, závod jsme měli výtečně rozjetý,“ litoval jihlavský jezdec.
Dalším startem posádky Prokop – Tománek bude Německá rally. Ke smůle českých fanoušků se tato dvojice nezúčastní zlínské Barum rally, která je na programu týden po soutěži mistrovství světa. Tisková zpráva Jipocar Racing Teamu
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?