V sobotní etapě se prezentovala posádka Jan Kopecký-Filip Schovánek vynikajícím výkonem, kdy dokázala s vozem Škoda Fabia WRC dosáhnout sedmi časů v rychlostních zkouškách v nejlepší desítce.
Navíc se během sobotních rychlostních zkoušek posunula posádka Czech Rally Teamu Kopecký ze sedmnácté pozice po páteční etapě, ve které postihlo vůz Škoda Fabia WRC několik nezaviněných defektů pneumatiky, na průběžnou desátou pozici po sobotní etapě.
Před startem nedělní etapy Czech Rally Team Kopecký přehodnotil prioritu pro závěrečné tři rychlostní zkoušky a zvolil variantu, která znamenala jízdu na hranici rizika se snahou o maximální přiblížení se osmé bodované pozici.
Jan Kopecký odstartoval do závěrečné etapy Finské rallye velmi slibným mezičasem v úvodní rychlostní zkoušce, bohužel následně poškodil vůz v důsledku havárie, se kterým se nedalo pokračovat v soutěži.
"Do nedělní etapy jsme odstartovali se snahou zaútočit. Rallye je velmi nevyzpytatelná a v těžké Finské rallye mohl potkat jakoukoliv posádku na bodované pozici problém. Proto jsme se chtěli co možná nejvíce přiblížit osmé bodované pozici. Náš optimismus podporovaly včerejší časy, kdy jsme dokázali dosahovat časy mezi nejlepšími.
Na jednom z horizontů v úvodu jedenadvacáté rychlostní zkoušky jsme měli špatně napsaný rozpis. Při seznamovacích jízdách jsme nepočítali s tím, že bychom mohli na tomto horizontu skočit. Ocitli jsme se v pravotočivé zatáčce nad tratí a já jsem neměl kontrolu nad vozem. Reagoval jsem okamžitě, ale přesto jsme spadli do hlubokého příkopu a narazili jsme přední částí vozu do složených klád.
Já i Filip jsme v pořádku. Vůz je však poškozen a my jsme nuceni odstoupit z Finské rallye.
Odstoupení mě mrzí především kvůli všem členům Czech Rally Teamu Kopecký, kteří odvedli při přípravě na soutěž i v servisních zónách Finské rallye špičkovou práci," vysvětlil důvod odstoupení z místa havárie pilot Jan Kopecký.
"Po smolné páteční etapě jsme měli pochopitelnou radost ze včerejších vynikajících časů. V nedělní etapě jsme se rozhodli zaútočit, neboť Jan s Filipem v sobotu předvedli opravdu vynikající výkon.
Tentokrát nám riskantní plán nevyšel a můžeme hodnotit jako úspěšnou pouze sobotní etapu. Bohužel naše účinkování ve Finské rallye velmi výrazně ovlivnily nezaviněné defekty pneumatik v páteční etapě, v jejichž důsledku se musel Jan s Filipem probíjet ze zadních pozic a jet na samé hranici rizika," zhodnotil krátce Finskou rallye vedoucí týmu Josef Kopecký. Tisková zpráva CRT-KopeckýMáte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?