Třetí vystoupení slovenské posádky TEMPUS STYLLEX v seriálu Junior Rally Championship 2007 se odehrálo v prvním srpnovém víkendu ve Finsku na populární Neste Rally Finland.
Mimořádně rýchlé a náročné tratě na severu Evropy však tentokrát velkou radost jedinému slovenskému zástupci ve světových soutěžích nepřinesly. Zde je jejich prohlášení: P. Starý: "Dnes sme chceli ísť tak, aby sme udržali 3. miesto, aj keď nás čakala najväčšia porcia „ostrých“ kilometrov, ale toto všetko skončilo už na prvej sobotňajšej rýchlostnej skúške. Už pri tréningu sme urobili chybu v rozpise, na ktorú sme doplatili. Na štvrtom kilometri za ľavou zákrutou cez horizont nasledovala pravá. Záznam nebol dostatočne presný a tým sme sa dostali do hodín a skončili mimo trať tak nešťastne, že aj napriek snahe divákov sa auto nepodarilo dostať späť na trať. Veľmi nás to mrzí, keďže išlo o chybu, ktorú sme si zavinili sami. Ospravedlňujeme sa celému teamu, mechanikom a všetkým, ktorí nám priali šťastie."
J. Béreš: "Všetko už povedal Peťo aj za mňa, veľmi ma mrzí, že sa nám auto nepodarilo doniesť do cieľa na 3. mieste. Tiež by som sa chcel ospravedlniť celému teamu a sponzorom, ale taký je šport. Robili sme najlepšie, ako sme vedeli."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?