Třetí vystoupení slovenské posádky TEMPUS STYLLEX v seriálu Junior Rally Championship 2007 se odehrálo v prvním srpnovém víkendu ve Finsku na populární Neste Rally Finland.
Mimořádně rýchlé a náročné tratě na severu Evropy však tentokrát velkou radost jedinému slovenskému zástupci ve světových soutěžích nepřinesly. Zde je jejich prohlášení: P. Starý: "Dnes sme chceli ísť tak, aby sme udržali 3. miesto, aj keď nás čakala najväčšia porcia „ostrých“ kilometrov, ale toto všetko skončilo už na prvej sobotňajšej rýchlostnej skúške. Už pri tréningu sme urobili chybu v rozpise, na ktorú sme doplatili. Na štvrtom kilometri za ľavou zákrutou cez horizont nasledovala pravá. Záznam nebol dostatočne presný a tým sme sa dostali do hodín a skončili mimo trať tak nešťastne, že aj napriek snahe divákov sa auto nepodarilo dostať späť na trať. Veľmi nás to mrzí, keďže išlo o chybu, ktorú sme si zavinili sami. Ospravedlňujeme sa celému teamu, mechanikom a všetkým, ktorí nám priali šťastie."
J. Béreš: "Všetko už povedal Peťo aj za mňa, veľmi ma mrzí, že sa nám auto nepodarilo doniesť do cieľa na 3. mieste. Tiež by som sa chcel ospravedlniť celému teamu a sponzorom, ale taký je šport. Robili sme najlepšie, ako sme vedeli."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?