Před východočeskou posádkou SVC Náchod Motorsport Flídr - Ehl je v kalendáři oblíbený Pelhřimov, další díl seriálu MČR v rally. Náchodský tým se na Vysočině cítí velice dobře a těší se nejen na úžasné prostředí a výbornou organizaci, ale i na nové rychlostní zkoušky:
"Pelhřimov je vždy vyšperkovanou soutěží. Organizační tým je nám znám ještě z našich startů na Monte Pacov a velmi dobře víme, že zkušenost, nadšení a profesionalita pořadatelů jsou atributy, na které se v Pelhřimově můžeme spolehnout," poznamenává na adresu pořádajícího klubu Leoš Flídr.
Posádka se na páteční start postaví tradičně s vozem Škoda Octavia WRC EVO III z dílen REX týmu Besedice. Soupeřů bude celá řada a nejvážnějším podle papírových předpokladů bude Karel Trněný ve voze stejné značky i specifikace.
"Na souboj s Karlem se samozřejmě těším. Karel je rozjetý ze sprintů, trať v Pelhřimově mu sedí a já doufám, že mu budu stačit. Mám za sebou delší pauzu ve které jsem se podrobil plánovanému chirurgickému zákroku a tak nebyl čas ani chuť se svést alespoň v tréninkovém autě. Krom výpadku ve fyzické kondici ale věřím, že jsem nic neztratil z rychlosti," vysvětluje delší závodní pauzu Flídr a dodává:
"Příjemně mě překvapil start Romana Odložilíka s vozem Fiat Punto S 2000. Jen to ale potvrzuje moje slova o výborné organizaci. Tuto českou premiéru Pelhřimovským pořadatelům moc přeji. Na trati to bude zajímavé srovnání starší techniky WRC se špičkovým vozem S 2000."
Tým SVC Náchod Motorsport jede do Pelhřimova s nejvyššími cíli. Svým výkonem za volantem vozu WRC chce vzdát holt památce Tomáše Vojtěcha, který před dvěma lety na této soutěži zahynul a byl jedním z mála otevřených bojovníků za zachování vozů WRC na českých tratích. SVC Náchod Motorsport
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?