Plzeňská posádka Michal Fiala – Tomáš Heidenreich úspěšně absolvovala během uplynulého víkendu rallyesprint v Pačejově, když pro sebe a pro team LVMotors získala vítězství ve třídě A7. Kromě toho se ve skupině A dokázala prosadit mezi vozy S1600 a propracovala se na „bednu“.
Talentovaný plzeňský jezdec Michal Fiala, který v minulosti vyzkoušel také i jízdu s nejsilnějším vozem kategorie WRC, využil nabídky Libora Václavíka a přihlásil se do pačejovského sprintu s vozem Nissan Almera. Hned od prvních rychlostních zkoušek se Fiala začal prosazovat na předních pozicích výsledkové listiny skupiny A, třídě A7 bezkonkurenčně kraloval. "Pro úspěch ve sprintu jsou důležité především dvě věci, neudělat žádnou vážnou jezdeckou chybu a mít perfektně přichystané auto. Myslím, že se nám obě tyto nutné podmínky podařilo splnit a jsem rád, že se mě na této téměř domácí soutěži podařilo zajet takový úspěšný výsledek. Byl to můj první start s tímto vozem, takže jsem měl trochu obavu, jak se s autem dokážeme rychle sžít, ale ukázalo se, že vůz se chová velmi pěkně a docela jsme si tu soutěž užili," hodnotí pačejovský rallyesprint jezdec Michal Fiala.
Nissan Almera svojí koncepcí představuje již starší vůz, ovšem úspěchy posádek startujících s tímto A-čkovým speciálem ukazují, že se pořád jedná o konkurence schopné soutěžní náčiní, se kterým je možno prohánět i moderní vozy S1600. Fialův vítězný vůz připravuje team LVMotors ve svých dílnách v Plzni - Černicích. "Nestartujeme příliš často, ale poslední dobou se nám při našich účastech v rallye daří. Jsem rád, že Michal Fiala dokázal vyhrát svoji třídu a navázal tak na úspěšný start našeho vozu v minulém roce na Rallye Tatry. Rádi bychom na tyto skvělé výsledky chtěli navázat při startu v nějaké další domácí soutěži," říká majitel teamu Libor Václavík.
LVMotors
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?