Plzeňská posádka Michal Fiala – Tomáš Heidenreich úspěšně absolvovala během uplynulého víkendu rallyesprint v Pačejově, když pro sebe a pro team LVMotors získala vítězství ve třídě A7. Kromě toho se ve skupině A dokázala prosadit mezi vozy S1600 a propracovala se na „bednu“.
Talentovaný plzeňský jezdec Michal Fiala, který v minulosti vyzkoušel také i jízdu s nejsilnějším vozem kategorie WRC, využil nabídky Libora Václavíka a přihlásil se do pačejovského sprintu s vozem Nissan Almera. Hned od prvních rychlostních zkoušek se Fiala začal prosazovat na předních pozicích výsledkové listiny skupiny A, třídě A7 bezkonkurenčně kraloval. "Pro úspěch ve sprintu jsou důležité především dvě věci, neudělat žádnou vážnou jezdeckou chybu a mít perfektně přichystané auto. Myslím, že se nám obě tyto nutné podmínky podařilo splnit a jsem rád, že se mě na této téměř domácí soutěži podařilo zajet takový úspěšný výsledek. Byl to můj první start s tímto vozem, takže jsem měl trochu obavu, jak se s autem dokážeme rychle sžít, ale ukázalo se, že vůz se chová velmi pěkně a docela jsme si tu soutěž užili," hodnotí pačejovský rallyesprint jezdec Michal Fiala.
Nissan Almera svojí koncepcí představuje již starší vůz, ovšem úspěchy posádek startujících s tímto A-čkovým speciálem ukazují, že se pořád jedná o konkurence schopné soutěžní náčiní, se kterým je možno prohánět i moderní vozy S1600. Fialův vítězný vůz připravuje team LVMotors ve svých dílnách v Plzni - Černicích. "Nestartujeme příliš často, ale poslední dobou se nám při našich účastech v rallye daří. Jsem rád, že Michal Fiala dokázal vyhrát svoji třídu a navázal tak na úspěšný start našeho vozu v minulém roce na Rallye Tatry. Rádi bychom na tyto skvělé výsledky chtěli navázat při startu v nějaké další domácí soutěži," říká majitel teamu Libor Václavík.
LVMotors
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?