Belgický tým Kronos Citroen, nasazující do mistrovství světa vozy Citroen Xsara WRC oznámil, že druhým jezdcem na srpnové Německé rally bude vedle Manfreda Stohla Francois Duval.
Šestadvacetiletý Duval v minulosti dosáhl na Německé rally již dvakrát na pódiové umístění. Navíc s vozem Xsara WRC dosáhl i svého zatím jediného vítězství v podniku zařazeného do kalendáře mistrovství světa. Stalo se tak v listopadu 2005 při Rally Australia.
„Jsem velice šťastný za tuto možnost a chtěl bych za ní poděkovat všem svým partnerům, kteří mi tento start umožnili. Vím že s Xsarou WRC můžeme být velmi rychlí a rádi bychom v Německu svým výkonem překvapili a odvděčili se tak všem našim partnerům a fanouškům za podporu.“ řekl ke svému startu s Xsarou Duval.
Šéf týmu OMV Kronos Citroen k tomu dodal „Duval žije velmi blízko od centra OMV Rally Deutchland a i pro tým Kronos to je nejbližší soutěž světového šampionátu. Navíc i úzká vazba mezi společností OMV a Německou rally jevíce než dobře známá. A OMV je i náš největší partner. Proto doufáme že jak Manfred Stohl tak i Francois Duval dosáhnou na této soutěži výsledku v první pětici. Navíc náš vůz Citroen Xsara WRC je vůbec nejúspěšnějším vozem právě na této soutěži. Tento vůz se za posledních pět odjetých ročníků této soutěže objevil v osmi případech na stupních vítězů. Tato kombinace nás naplňuje optimismem, který hraničí téměř s jistotou výborného výsledku. foto: www.fduval.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?