Belgický tým Kronos Citroen, nasazující do mistrovství světa vozy Citroen Xsara WRC oznámil, že druhým jezdcem na srpnové Německé rally bude vedle Manfreda Stohla Francois Duval.
Šestadvacetiletý Duval v minulosti dosáhl na Německé rally již dvakrát na pódiové umístění. Navíc s vozem Xsara WRC dosáhl i svého zatím jediného vítězství v podniku zařazeného do kalendáře mistrovství světa. Stalo se tak v listopadu 2005 při Rally Australia.
„Jsem velice šťastný za tuto možnost a chtěl bych za ní poděkovat všem svým partnerům, kteří mi tento start umožnili. Vím že s Xsarou WRC můžeme být velmi rychlí a rádi bychom v Německu svým výkonem překvapili a odvděčili se tak všem našim partnerům a fanouškům za podporu.“ řekl ke svému startu s Xsarou Duval.
Šéf týmu OMV Kronos Citroen k tomu dodal „Duval žije velmi blízko od centra OMV Rally Deutchland a i pro tým Kronos to je nejbližší soutěž světového šampionátu. Navíc i úzká vazba mezi společností OMV a Německou rally jevíce než dobře známá. A OMV je i náš největší partner. Proto doufáme že jak Manfred Stohl tak i Francois Duval dosáhnou na této soutěži výsledku v první pětici. Navíc náš vůz Citroen Xsara WRC je vůbec nejúspěšnějším vozem právě na této soutěži. Tento vůz se za posledních pět odjetých ročníků této soutěže objevil v osmi případech na stupních vítězů. Tato kombinace nás naplňuje optimismem, který hraničí téměř s jistotou výborného výsledku. foto: www.fduval.com
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?