Portfolio sportovních pneumatik Matador se rozrostlo v letním období o několik velmi zajímavých novinek v oblasti soutěžních pneumatik. Pojďme si v krátkosti představit novinky púchovského výrobce.
Úplnou novinkou je soutěžní pneumatika v nejmenším rozměru 180/530 R13 SM-20. Jedná se o pneumatiku typu slick který se vyrábí ve třech různých směsích: R1-měkká, R3-středně tvrdá a R5-tvrdá. Tento rozměr pneumatiky výborně doplňuje již běžně dostupné a oblíbené produkty rozměrů 160/530 R13 SM-2 a 210/530 R13 SM-2. Nový model pneumatiky nevyniká pouze atraktivní cenou, ale především velmi vysokou konkurenceschopností ověřenou u pneumatiky Matador SM-20 v osmnácti palcovém provedení. Aktuální cena pneumatiky Matador 180/530 R13 SM-20 je 2.622 bez DPH.
V nabídce patnácti palcových soutěžních pneumatik zatím scházelo obutí typu intermédia, které je v modelech značky Matador označováno SM-10. Nově představená pneumatika Matador o rozměru 180/580 R15 SM-10 ve směsi W14 tak nyní zkompletovala nabídku o pneumatiku určenou na polosuchý povrch. Velkou výhodou celé patnácti palcové řady je homologace pro provoz na pozemních komunikacích, proto i každý fanoušek a příznivec rally může okusit sportovní jízdu na závodních pneumatikách bez rizika ztráty drahocenných bodů a peněz za pokuty. Cena této novinky je stanovena na 3.776 bez DPH.
Posledními novinkami jsou pneumatiky Matador 190/620 R17 SM-20 a 190/620 R17 SM-10. Jedná se o obutí pro vozy skupina A6 včetně specifikace S1600. Testy i první nasazení v soutěžích prokázaly vynikající vlastnosti oproti produktům ostatních značek. Největší odměnou pro vývojáře Matadoru bylo velmi vysoké hodnocení nově představených sportovních pneumatik Matador z úst soutěžních jezdců. Pneumatika modelové řady SM-20 (soutěžní slick) je opět dostupná ve třech různých směsích R1, R3 a R5. Model SM-10 je k dispozici ve směsi W14 a je určena pro polosuchých asfalt, v případě dořezání i jako mokrá pneumatika. Cena obou modelů je stejná - 4.673 bez DPH je fantastickou nabídkou vůči všem konkurenčním produktům. CRT Kopecký
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?