Portfolio sportovních pneumatik Matador se rozrostlo v letním období o několik velmi zajímavých novinek v oblasti soutěžních pneumatik. Pojďme si v krátkosti představit novinky púchovského výrobce.
Úplnou novinkou je soutěžní pneumatika v nejmenším rozměru 180/530 R13 SM-20. Jedná se o pneumatiku typu slick který se vyrábí ve třech různých směsích: R1-měkká, R3-středně tvrdá a R5-tvrdá. Tento rozměr pneumatiky výborně doplňuje již běžně dostupné a oblíbené produkty rozměrů 160/530 R13 SM-2 a 210/530 R13 SM-2. Nový model pneumatiky nevyniká pouze atraktivní cenou, ale především velmi vysokou konkurenceschopností ověřenou u pneumatiky Matador SM-20 v osmnácti palcovém provedení. Aktuální cena pneumatiky Matador 180/530 R13 SM-20 je 2.622 bez DPH.
V nabídce patnácti palcových soutěžních pneumatik zatím scházelo obutí typu intermédia, které je v modelech značky Matador označováno SM-10. Nově představená pneumatika Matador o rozměru 180/580 R15 SM-10 ve směsi W14 tak nyní zkompletovala nabídku o pneumatiku určenou na polosuchý povrch. Velkou výhodou celé patnácti palcové řady je homologace pro provoz na pozemních komunikacích, proto i každý fanoušek a příznivec rally může okusit sportovní jízdu na závodních pneumatikách bez rizika ztráty drahocenných bodů a peněz za pokuty. Cena této novinky je stanovena na 3.776 bez DPH.
Posledními novinkami jsou pneumatiky Matador 190/620 R17 SM-20 a 190/620 R17 SM-10. Jedná se o obutí pro vozy skupina A6 včetně specifikace S1600. Testy i první nasazení v soutěžích prokázaly vynikající vlastnosti oproti produktům ostatních značek. Největší odměnou pro vývojáře Matadoru bylo velmi vysoké hodnocení nově představených sportovních pneumatik Matador z úst soutěžních jezdců. Pneumatika modelové řady SM-20 (soutěžní slick) je opět dostupná ve třech různých směsích R1, R3 a R5. Model SM-10 je k dispozici ve směsi W14 a je určena pro polosuchých asfalt, v případě dořezání i jako mokrá pneumatika. Cena obou modelů je stejná - 4.673 bez DPH je fantastickou nabídkou vůči všem konkurenčním produktům. CRT Kopecký
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?