Rakouský pilot Manfred Stohl pojede svou domácí soutěž – OMV Rally Waldviertel - poslední podnik rakouského mistrovství. Stohl pojede s vozem Mitsubishi Lancer EVO IX, který bude poháněn zemním plynem.
Druhým jezdcem přihlášeným do této soutěže s vozem poháněným plynem bude Beppo Harrach. Oba tyto speciálně upravené závodní vozy vyvinula společnost OMV.
Na sedadle spolujezdce se vedle Stohla objeví jeho tradiční spolujezdkyně z Mistrovství světa Ilka Minorová. Obě posádky startující s těmito vozy pojedou pod hlavičkou týmu OMV CNG Team. Soutěž se u našich jižních sousedů pojede 9. a 10. listopadu.
„Šotolinový povrch soutěže bude pro mě jistě výhodou. A Mitsubishi poháněné plynem – jak EVO IX se kterým pojedu já, tak i EVO VI Beppo Harracha – jsou vozy v perfektní kondici. Vždyť v loňském roce obsadil právě Beppo s vozem EVO VI na zemní plyn, celkové páté místo v Rally Waldviertel. V letošním roce jel Beppo soutěž v okolí Judenburgu a řídil zde Lancer EVO IX na zemní plyn. Tady se vůbec poprvé takto poháněný vůz objevil v cíli na stupních vítězů. Tyto výsledky jsou velice uspokojivé a před OMV Rally Waldviertel nás naplňují optimismem.“ řekl k chystanému startu Manfred Stohl. Foto: Stohl racing
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?