Seriál Matador Cup v automobilových soutěžích pokračoval na rychlostních testech Rally Bohemia a na startu úvodní divácké rychlostní zkoušky v sosnovské Racing Areně se postavilo šest posádek přihlášených do Matador Cupu.
S vozy Mitsubishi Lancer EVO IX odstartovali Vladimír Barvík s Petrou Minářovou a také nově přihlášená posádka do Matador Cupu ve složení Marcel Tuček-Václav Tesař. Miroslav Fišer s Hynkem Středou jeli s Fordem Fiesta RS, Jaroslav Kubata a Pavla Třebínová pilotovali Ford Escort RS 2000. Václav Stejskal s Jiřím Pechem se vydali na trať s Dacií Logan a posádka Josef Dvořák-Jan Slavík představila nově připravený vůz Škoda Fabia TDI.
Trať Racing Areny v Sosnové zvládlo šest posádek Matador Cupu bez problémů s vědomím, že o výsledku soutěže se bude pochopitelně rozhodovat až na velmi zajímavých rychlostních zkouškách sobotní a nedělní etapy. Bohužel třetí rychlostní zkouška nazvaná "Sychrov I." se stala osudnou posádce Miroslav Fišer-Hynek Středa. Vůz Ford Fiesta RS opustil trať erzety a Miroslav Středa musel se soutěže odstoupit, neboť poškození vozu nedovolovalo pokračovat v soutěži posádce, která naštěstí nebyla při nehodě zraněna. Sychrovský test, který byl nejdelším v sobotní etapě, znamenal konec nadějím na pěkný výsledek rovněž pro posádku Josef Dvořák-Jan Slavík. Nově postavený vůz Škoda Fabia TDI zradila převodovka. Josef Dvořák se však na trať Rally Bohemia vrátil v neděli, jelikož využil pravidla Superally.
Ačkoliv se v sobotní etapě potýkala posádka Vladimír Barvík-Petra Mynářová s problémem nefunkčních brzd, uzavřela sobotní etapu na vedoucí pozici v Matador Cupu. Na stříbrné příčce přenocovali Marcel Tuček s Václavem Tesařem, jejichž nový soutěžní vůz Mitsubishi Lancer EVO IX absolvoval první závodní kilometry. Bronzová pozice patřila dvojici Jaroslav Kubata-Pavla Třebínová a průběžné čtvrté místo po sobotní etapě obsadili Václav Stejskal s Jiřím Pechem.
Zajímavostí Rally Bohemia z pohledu výsledků Matador Cupu je skutečnost, že od prvního servisu v Liberci se výsledky až na cílovou rampu neměnily. Do hodnocení Matador Cupu si připsal body za vítězství Vladimír Barvík, Marcel Tuček za stříbrnou a Jaroslav Kubata za bronzovou příčku. Václav Stejskal byl klasifikován jako čtvrtý a Josef Dvořák jako pátý jezdec Matador Cupu.
Výborným výkonem se v Rally Bohemia představil Václav Pech, který vybojoval druhé místo v absolutním hodnocení Rally Bohemia. Václav Pech jako pilot podporovaný společností Matador nemůže být dle propozic Matador Cupu hodnocený v rámci seriálu. Během Rally Bohemia obouval svůj vůz Mitsubishi Lancer EVO IX do závodních pneumatik Matador, jejichž konkurenceschopnost potvrdil skvělým soubojem o vítězství do závěrečných metrů letošního ročníku Rally Bohemia.
Se sportovními pneumatikami Matador byl během celé soutěže nadmíru spokojený i Vladimír Berger, který společně s Jaroslavem Jugasem netradičně usedli do vozu Škoda Fabia TDI. Zkušený Vladimír Berger, který startoval na jedenácti světových soutěžích, dovezl naftou poháněný vůz obutý do pneumatik Matador k vítězství ve třídě "A7".
Za porušení pravidel uvedených v propozicích Matador Cupu 2007 byl ze seriálu vyloučen Emil Triner.
Průběžné pořadí Matador Cup 2007 - Mezinárodní Mistrovství ČR v rallye
1. Vladimír Barvík 20 2. Jaroslav Kubata 14 3. Václav Stejskal 11 4. Marcel Tuček 8 5. Josef Dvořák 4 6. Miroslav Fišer 0 6. Jan Jelínek 0 CRT Kopecký
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?