Druhým závodem pokračoval seriál Matador Cup vypsaný při Mistrovství České republiky ve sprintrallye.
Soutěž v okolí Tišnova velmi výrazně "zamíchala" pořadím, neboť za porušení pravidel uvedených v propozicích Matador Cupu 2007 byl ze seriálu vyloučen Jan Jelínek, který vyhrál úvodní soutěž započítávanou do zmíněného seriálu.
Krásné slunečné počasí zjednodušilo volbu pneumatik, a tak většina jezdců Matador Cupu volila pneumatiky Matador SM-20 v nejtvrdší směsi označené R5. Na jezdce čekalo devět rychlostních zkoušek, které vedly po třech různých úsecích absolvovaných třikrát.
Bohužel na start soutěže se nepostavila posádka složená z bratří Bešťáků, neboť jejich vůz sužoval technický problém týkající se převodovky. Do soutěže odstartovaly pouze čtyři posádky Matador Cupu ve složení Viktor Szabó-Vladimír Tichý (Mitsubishi Lancer EVO VIII), Lumír Firla-Pavel Švajda (Mitsubishi Lancer EVO VII), Vladimír Berger-Jaroslav Jugas (Škoda Octavia) a Jan Halala-Dalibor Štěpán (Ford Focus ST).
V úvodní rychlostní zkoušce výrazněji ztratil Lumír Firla, neboť nezvolil optimální nahuštění pneumatik. Viktor Szabó vstoupil do soutěže velmi dobře ve snaze získat pro sebe vítězství v této soutěži v rámci hodnocení Matador Cupu, ale zároveň se i posunout do čela průběžného hodnocení celého seriálu. Vladimír Berger zahájil soutěž třetím a Jan Halala čtvrtým časem v Matador Cupu.
Lumír Firla pro zbývající dvě rychlostní zkoušky úvodní sekce upravil tlaky pneumatik a ihned začal smazávat ztrátu na vedoucí pozici v Matador Cupu. Do první servisní zóny vjížděl Viktor Szabó s náskokem pouhých 3,7 vteřiny na zrychlujícího Lumíra Firlu.
O vítězství v Matador Cupu se odehrával vynikající souboj, ale i přes druhý nejrychlejší čas posádky Lumír Firla-Pavel Švajda v absolutním hodnocení šesté rychlostní zkoušky si průběžné vedení o 3,2 vteřiny po druhé sekci udržel nadále Viktor Szabó. Bronzovou příčku obsadil Vladimír Berger, který vedl třídu "S1" a v absolutním hodnocení soutěže mu patřila třináctá pozice. Jan Halala na druhém místě třídy "A7" ztrácel na vedoucího jezdce ve třídě 8,9 vteřiny.
Skvělým druhým časem v absolutním hodnocení za jediným vozem specifikace WRC zahájil závěrečnou sekci Viktor Szabó. Výborný druhý čas zopakoval Viktor i v předposledním rychlostním testu a odrazil útok svého největšího soupeře Lumíra Firly. V cíli tišnovského rallyesprintu se radovala posádka Viktor Szabó-Vladimír Tichý nejenom z vítězství v hodnocení Matador Cupu, ale i celkové páté příčky v absolutním hodnocení. Stříbrní Lumír Firla s Pavlem Švajdou byli hodnoceni na sedmém místě absolutně. Posádka Vladimír Berger-Jaroslav Jugas si z Tišnova odváží bronz v Matador Cupu, jedenácté místo v absolutním hodnocení a vítězství ve třídě "S1". Rovněž třída "A7" se stala "kořistí" pneumatik Matador zásluhou posádky Jan Halala-Dalibor Štěpán, která se svým vozem Ford Focus ST obsadila dvacáté páté místo v rallyesprintu.
Průběžné pořadí Matador Cup 2007 - Mistrovství ČR sprintrallye 2007
1. Viktor Szabó 13 2. Vladimír Berger 9 3. Jan Halala 7 4. Lumír Firla 4 4. Libor Bešťák 4 6. Jaroslav Zimola 0 CRT kopecký
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?