Letos potřetí se na domácí soutěži objeví jedenatřicetiletý Roman Kresta. Po nedokončené Šumavě a vítězství v Českém Krumlově odstartuje v barvách MOGUL RALLY TEAMU na 34. ročníku populární Bohemia rally.
Do boje o celkové prvenství vyrazí s produkčním vozem Mitsubishi Lancer EVO IX, jehož vizáž byla opět výrazně pozměněna.
„Pojedeme s identickým vozem jako v Českém Krumlově, který jsme považovali především jako test před nadcházející Rally Bohemia. Po seznamovacích jízdách musím uznat, že změna tratí neubrala bohemce nic z jejího tradičního charakteru. Téměř všechny erzety jsou nové a zkušenosti z minulých ročníků nebudou mít velký význam. O to víc bude soutěž zajímavá. Rychlostní zkoušky se mně opravdu líbí, jsou dlouhé, úzké, technicky náročné a překvapil mě poměrně kvalitní povrch. Bezesporu nejzajímavější bude více než čtyřicetikilometrová erzeta Bítouchov – Železný Brod. Svojí délkou je v našich poměrech ojedinělá a mimo jiné prověří technickou i fyzickou přípravu jezdců. Také pro pneumatiky to bude extrémní zátěž. Velkou roli může sehrát jejich správná volba a především to, jak kdo s nimi dokáže hospodařit. Pořadatelé zařadili nejdelší rychlostní zkoušku až na konec soutěže, a tak bude více než jinde platit fakt, že až do cíle nemá nikdo nic jistého,“ hodnotil po seznamovacích jízdách Roman Kresta.
Letošní ročník Rally Bohemia je rozdělen dvou etap a dvanácti testů s celkovou délkou 250 kilometrů. Soutěž odstartuje v pátek 15.6.2007 Superrychlostní zkouškou v Sosnové. Tisková zpráva www.romankresta.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?