Tesne pred Škoda Rally Bratislava 2007 došlo v teame TEMPUS STYLLEX k neočakávaným, ale podstatným zmenám na poste druhej súťažnej posádky.
Neúčasť posádky Valoušek - Hrůza v MSR 2007 sa po dôkladnej analýze rozhodlo vyriešiť vedenie teamu úpravou celkovej stratégie pre sezónu 2007: Pôvodne angažovaná dvojica P. Valoušek - Z. Hrůza, ktorá mala v Bratislave odštartovať s novým Renaultom Clio R3 po dohode s vedením teamu z marketingových dôvodov zrušila svoju účasť na slovenských súťažiach v sezóne 2007. V programe a cieľoch posádky Jozef Béreš - Petr Starý nedochádza pre tento rok k žiadnej zmene. Úlohou a prioritou druhej posádky pre rok 2007 bude vývoj a testovanie nového vozidla triedy R3. V prípade zrušenia, či nahradenia kategórie Super1600 v budúcnosti, prípadne ak tomu bude vyhovovať charakter trate bude team okamžite schopný Bérešovi poskytnúť Clio R3 v špičkovej kondícii, s dostatočnou databázou skúseností o nastaveniach podvozku, motora a životnosti jednotlivých komponentov.
Novou akvizíciou teamu sa preto stáva pilot s bohatými skúsenosťami v oblasti vývoja "kitov", ktorý v minulosti hájil i farby továrenského teamu Škoda Motorsport a podieľal sa na vývoji a testovaní Škody Felicia KitCar i Škody Octavia KitCar Jaroslav Starý. Mnohonásobný majster Českej republiky v triedach A5, A7 a skupine F2 s Renaultom Clio R3 vo farbách teamu TEMPUS STYLLEX absolvuje všetky zostávajúce podujatia seriálu Majstrovstiev Slovenska TEMPUS RALLY 2007. Ako spolujazdec Jardu Starého sa na Slovensku v sezóne 2007 predstaví Aleš Jirátko, brat slávneho českého navigátora Karla Jirátka. Tisková zpráva týmu TEMPUS STYLLEX
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?