Tesne pred Škoda Rally Bratislava 2007 došlo v teame TEMPUS STYLLEX k neočakávaným, ale podstatným zmenám na poste druhej súťažnej posádky.
Neúčasť posádky Valoušek - Hrůza v MSR 2007 sa po dôkladnej analýze rozhodlo vyriešiť vedenie teamu úpravou celkovej stratégie pre sezónu 2007: Pôvodne angažovaná dvojica P. Valoušek - Z. Hrůza, ktorá mala v Bratislave odštartovať s novým Renaultom Clio R3 po dohode s vedením teamu z marketingových dôvodov zrušila svoju účasť na slovenských súťažiach v sezóne 2007. V programe a cieľoch posádky Jozef Béreš - Petr Starý nedochádza pre tento rok k žiadnej zmene. Úlohou a prioritou druhej posádky pre rok 2007 bude vývoj a testovanie nového vozidla triedy R3. V prípade zrušenia, či nahradenia kategórie Super1600 v budúcnosti, prípadne ak tomu bude vyhovovať charakter trate bude team okamžite schopný Bérešovi poskytnúť Clio R3 v špičkovej kondícii, s dostatočnou databázou skúseností o nastaveniach podvozku, motora a životnosti jednotlivých komponentov.
Novou akvizíciou teamu sa preto stáva pilot s bohatými skúsenosťami v oblasti vývoja "kitov", ktorý v minulosti hájil i farby továrenského teamu Škoda Motorsport a podieľal sa na vývoji a testovaní Škody Felicia KitCar i Škody Octavia KitCar Jaroslav Starý. Mnohonásobný majster Českej republiky v triedach A5, A7 a skupine F2 s Renaultom Clio R3 vo farbách teamu TEMPUS STYLLEX absolvuje všetky zostávajúce podujatia seriálu Majstrovstiev Slovenska TEMPUS RALLY 2007. Ako spolujazdec Jardu Starého sa na Slovensku v sezóne 2007 predstaví Aleš Jirátko, brat slávneho českého navigátora Karla Jirátka. Tisková zpráva týmu TEMPUS STYLLEX
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?