Martin Prokop se spolujezdcem Janem Tománkem dotáhli své snažení při Italské rally do zdárného konce a ze středomořského ostrova si odvážejí premiérových šest mistrovských bodů za třetí místo v klasifikaci JRC.
Poslední etapa Italské rally byla hodně specifická. Na posádky čekalo šest kratších rychlostních zkoušek na třech úsecích, v průběhu etapy nebyl umožněn servis ani dodatečná výměna pneumatik. Startovní pole si tak muselo v případě problémů vystačit pouze s náhradními díly umístěnými v autě a s dvojící rezervních kol. Martina Prokopa s Janem Tománkem však toto specifikum nezaskočilo, nadále si na šotolinových tratích ostrova Sardinie počínali velmi pozorně a s přehledem si kontrolovali výtečnou třetí příčku juniorské klasifikace. Po druhém nejrychlejším času na závěrečné rychlostní zkoušce je již čekaly oslavy na cílové rampě v luxusním přímořském letovisku Porto Cervo.
„Jedná se o historicky nejlepší osobní výsledek ze šotolinového povrchu v rámci juniorského šampionátu, z čehož mám nepopsatelnou radost. Často se nám v minulosti lepila na paty smůla v podobě defektů, letošní ročník Italské rally vyšel téměř bezchybně. Soupeřit s Aavou a Anderssonem by znamenalo až přílišné riziko, což jsme si po havárii v Portugalsku nemohli dovolit. Proto jsme vzhledem k vývoji závodu přizpůsobovali svou rychlost nejbližším pronásledovatelům. Nyní máme na svém kontě prvních šest mistrovských bodů, což je určitě lepší výchozí pozice před dalšími juniorskými závody. Tři z nich se pojedou na asfaltu, kde se budeme prát o absolutní vítězství,“ uvedl Martin Prokop.
Světový program Martina Prokopa pokračuje startem na Rally Akropolis (1. – 3. 6. 2007), kde se objeví za volantem Mitsubishi Lancer Evo IX.
Tisková zpráva Jipocar Racing Teamu
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?