Martin Prokop se spolujezdcem Janem Tománkem dotáhli své snažení při Italské rally do zdárného konce a ze středomořského ostrova si odvážejí premiérových šest mistrovských bodů za třetí místo v klasifikaci JRC.
Poslední etapa Italské rally byla hodně specifická. Na posádky čekalo šest kratších rychlostních zkoušek na třech úsecích, v průběhu etapy nebyl umožněn servis ani dodatečná výměna pneumatik. Startovní pole si tak muselo v případě problémů vystačit pouze s náhradními díly umístěnými v autě a s dvojící rezervních kol. Martina Prokopa s Janem Tománkem však toto specifikum nezaskočilo, nadále si na šotolinových tratích ostrova Sardinie počínali velmi pozorně a s přehledem si kontrolovali výtečnou třetí příčku juniorské klasifikace. Po druhém nejrychlejším času na závěrečné rychlostní zkoušce je již čekaly oslavy na cílové rampě v luxusním přímořském letovisku Porto Cervo.
„Jedná se o historicky nejlepší osobní výsledek ze šotolinového povrchu v rámci juniorského šampionátu, z čehož mám nepopsatelnou radost. Často se nám v minulosti lepila na paty smůla v podobě defektů, letošní ročník Italské rally vyšel téměř bezchybně. Soupeřit s Aavou a Anderssonem by znamenalo až přílišné riziko, což jsme si po havárii v Portugalsku nemohli dovolit. Proto jsme vzhledem k vývoji závodu přizpůsobovali svou rychlost nejbližším pronásledovatelům. Nyní máme na svém kontě prvních šest mistrovských bodů, což je určitě lepší výchozí pozice před dalšími juniorskými závody. Tři z nich se pojedou na asfaltu, kde se budeme prát o absolutní vítězství,“ uvedl Martin Prokop.
Světový program Martina Prokopa pokračuje startem na Rally Akropolis (1. – 3. 6. 2007), kde se objeví za volantem Mitsubishi Lancer Evo IX.
Tisková zpráva Jipocar Racing Teamu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?