Tým Suzuki Sport zahájil v předešlých dnech testování svého speciálu SX4 WRC. Test proběhl v jižní Francii a tým tak zahájil poslední fázi testování vozu před jeho prvním nasazením v opravdové rally.
Test Suzuki SX4 WRC proběhl na hrubých šotolinových tratích a měl především potvrdit funkčnost všech komponent vozu. Jak tým dále prohlásil, i přes menší technické problémy testy potvrdily dobrou ovladatelnost a velmi slušnou rychlost vozu.
Další testy má tým naplánovány opět v jižní Evropě, tentokrát však již na tratích, které více připomínají povrchy, na kterých se soutěží v mistrovství světa. Asfaltový test je podle informací stáje rovněž naplánován, ale ještě musí být upřesněno místo konání. Test na tomto povrchu bude pro Suzuki velmi důležitý, protože vůz SX4 WRC si právě na asfaltu odbude svou premiéru na světových tratích. Suzuki se totiž ve druhé polovině letošního MS hodlá zúčastnit Korsické rally, která se pojede v termínu 12. – 14. října.
Bohužel se neuvádí, kteří piloti se testu s novým vozem zůčastnili.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?