Tým Suzuki Sport zahájil v předešlých dnech testování svého speciálu SX4 WRC. Test proběhl v jižní Francii a tým tak zahájil poslední fázi testování vozu před jeho prvním nasazením v opravdové rally.
Test Suzuki SX4 WRC proběhl na hrubých šotolinových tratích a měl především potvrdit funkčnost všech komponent vozu. Jak tým dále prohlásil, i přes menší technické problémy testy potvrdily dobrou ovladatelnost a velmi slušnou rychlost vozu.
Další testy má tým naplánovány opět v jižní Evropě, tentokrát však již na tratích, které více připomínají povrchy, na kterých se soutěží v mistrovství světa. Asfaltový test je podle informací stáje rovněž naplánován, ale ještě musí být upřesněno místo konání. Test na tomto povrchu bude pro Suzuki velmi důležitý, protože vůz SX4 WRC si právě na asfaltu odbude svou premiéru na světových tratích. Suzuki se totiž ve druhé polovině letošního MS hodlá zúčastnit Korsické rally, která se pojede v termínu 12. – 14. října.
Bohužel se neuvádí, kteří piloti se testu s novým vozem zůčastnili.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?