Tým Munchi´s Ford World Rally Team, který se v letošní sezoně přihlásil do světového šampionátu v rally týmů M2 s vozy Ford Focus WRC06,dnes oznámil, že s okamžitou platností nahradí jejich jezdce Juana Pabla Raiese jiný Argentinský pilot a tím bude Federico Villagra, čerstvý vítěz Argentinské rally v kategorii produkčních vozů (PWRC).
Toto rozhodnutí zřejmě nastalo poté, co Raies podával stabilně velmi slabé výkony na všech zatím odjetých soutěžích letošního mistrovství světa, kterých se tým zúčastnil. Navíc v posledním podniku na kterém Raies startoval a jímž byla jeho domácí Argentinská rally, skončil až na dvanáctém místě celkově, když se před ním umístili i tři vozy třídy N4.
Federico Villagra tak usedne do vozu Ford Focus WRC 06 již v následujícím podniku MS v rally, kterým bude Rally Sardinie.
Na sedadle spolujezdce se ovšem ve voze týmu Munchi´s žádná změna neodehraje a Villagru bude navigovat Jorge Perez Companc, který dosud četl rozpis právě Raiesovi.
Foto: www.rallyargenrina.com
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?