Po velkých problémech, které potkaly včera posádky i pořadatele a kvůli nimž byla zrušena téměř celá první etapa Argentinské rally, se dnes konečně začalo v Jižní Americe závodit na opravdových rychlostních zkouškách.
V tuto dobui mají posádky za sebou již čtyři průjezdy rychlostními testy a fdo čela klasifikace se dostal Sebastien Loeb na voze Citroen. Druhým mužem průběžného pořadí je, dalo by se říci již tradičně, Marcus Grönholm s Fordem a třetí je zatím Peter Solberg se Subaru.
V první trojici se tedy usadili první jezdci továrních týmů. I další místa obsadili jezdci s plně továrními auty. Čtvrtý je totiž Mikko Hirvonen s Fordem Focus WRC06, pátý Chris Atkinson s Imprezou WRC07 a na šesté pozici se drží Dani Sordo s Citroenem C4 WRC.
Soutěž se zatím bohužel nevyvíjí dobře pro Štěpána Vojtěcha. Jeho časy dosahované v zatím odjetých zkouškách jistě neodpovídají představám týmu, ani samotného jezdce. Vojtěch, jedoucí s produkčním Mitsubishi Lancer EVOIX je zatím v hodnocení PWRC na sedmnáctém místě.
Během dnešního dne ještě čeká na posádky průjezd pěti rychlostními zkouškami.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?