Po velkých problémech, které potkaly včera posádky i pořadatele a kvůli nimž byla zrušena téměř celá první etapa Argentinské rally, se dnes konečně začalo v Jižní Americe závodit na opravdových rychlostních zkouškách.
V tuto dobui mají posádky za sebou již čtyři průjezdy rychlostními testy a fdo čela klasifikace se dostal Sebastien Loeb na voze Citroen. Druhým mužem průběžného pořadí je, dalo by se říci již tradičně, Marcus Grönholm s Fordem a třetí je zatím Peter Solberg se Subaru.
V první trojici se tedy usadili první jezdci továrních týmů. I další místa obsadili jezdci s plně továrními auty. Čtvrtý je totiž Mikko Hirvonen s Fordem Focus WRC06, pátý Chris Atkinson s Imprezou WRC07 a na šesté pozici se drží Dani Sordo s Citroenem C4 WRC.
Soutěž se zatím bohužel nevyvíjí dobře pro Štěpána Vojtěcha. Jeho časy dosahované v zatím odjetých zkouškách jistě neodpovídají představám týmu, ani samotného jezdce. Vojtěch, jedoucí s produkčním Mitsubishi Lancer EVOIX je zatím v hodnocení PWRC na sedmnáctém místě.
Během dnešního dne ještě čeká na posádky průjezd pěti rychlostními zkouškami.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?