Přesné v šestnáct hodin sjela první posádka ze startovní rampy 35. ročníku Rallye Český Krumlov.
Na start soutěže se postaví celkem sedm desítek posádek, které prošly včerejší technickou přejímkou. Dnes na jezdce čeká celkem sedm rychlostních zkoušek v celkové délce 70,76 kilometrů. Jako první absolvují posádky rychlostní zkoušku Zátoň, která dokonale prověří kvalitu jezdeckého pole. Řada posádek podcenila dopravní situaci v Českém Krumlově a měla problémy včas stihnout vstup do uzavřeného parkoviště před startem soutěže. Půl hodiny před startem Václava Pecha, který má na svém Mitsubishi Lancer EVO IX startovní číslo 1 odstartovaly na trať českokrumlovské soutěže legendární historické vozy. Mezi nimi nechyběly legendy jako jsou Lancia Stratos HF, Lancia 037 Rallye, Audi Quattro A2 nebo historické Škodovky. První rychlostní zkouškou pro tyto vozy budou České Budějovice a start prvního vozu je naplánován na 17.33 hodin. V okolí Českého Krumlova panuje zatažené počasí, ale déšť není v nejbližší době očekáván.
Tisková zpráva Rally Český Krumlov Foto Dalibor Benych
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?