Ve dnech 13. - 14. července 2007 se uskuteční v okolí Pačejova již XXIX. ročník RALLY AGROPA.
Pačejovská soutěž musela tentokrát v kalendáři ustoupit evropské Rally Bohemia, a vrací se tak k původnímu prázdninovému termínu. V těchto dnech finišují práce na stavbě trati a časovém harmonogramu. V polovině dubna se sešel organizační výbor v čele s panem ing. Jiřím Kyliánem, ředitelem firmy Agropa a.s. Pozvání přijali i předseda zemědělského výboru Poslanecké sněmovny ČR ing. Jiří Papež a místopředseda Senátu ČR ing. Jiří Šneberger, který nad celým podnikem převzal záštitu. Organizační výbor projednal formu spolupráce s klíčovými partnery soutěže. Hlavním partnerem pořadatelů z AMK Pačejov bude tradičně firma Agropa a.s., která poskytne prostory pro ředitelství soutěže. Na základě dobré spolupráce s předchozích let zůstává centrem soutěže město Horažďovice. Pokračuje i dobrá spolupráce s městem Sušice, kde bude stejně jako v minulém roce umístěn servisní areál.
Soutěž bude opět součástí MČR ve sprintrally, premiérově se na tratích v podhůří Šumavy představí i účastníci K4 poháru ČR v rally. Vzhledem ke změně řádů sprintrally 2007 se budou seznamovací jízdy odehrávat pouze v pátek. V odpoledních hodinách jsou na programu přejímky a páteční program zakončí večerní předstartovní show v Horažďovicích. V sobotu na posádky čeká 8 RZ na 4 úsecích. V plánu jsou 3 servisní přestávky. Pořadatelé se opět snažili zatraktivnit rychlostní zkoušky a pokud možno vynechat velmi rychlé úseky. Z itineráře tak vypadla jedna tradiční RZ, která bude nahrazena staronovým úsekem u Strážovic. Ostatní rychlostní zkoušky doznaly pouze drobných úprav na základě připomínek z minulého ročníku. Tisková zpráva Rally Agropa Pačejov
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?