Ve dnech 13. - 14. července 2007 se uskuteční v okolí Pačejova již XXIX. ročník RALLY AGROPA.
Pačejovská soutěž musela tentokrát v kalendáři ustoupit evropské Rally Bohemia, a vrací se tak k původnímu prázdninovému termínu. V těchto dnech finišují práce na stavbě trati a časovém harmonogramu. V polovině dubna se sešel organizační výbor v čele s panem ing. Jiřím Kyliánem, ředitelem firmy Agropa a.s. Pozvání přijali i předseda zemědělského výboru Poslanecké sněmovny ČR ing. Jiří Papež a místopředseda Senátu ČR ing. Jiří Šneberger, který nad celým podnikem převzal záštitu. Organizační výbor projednal formu spolupráce s klíčovými partnery soutěže. Hlavním partnerem pořadatelů z AMK Pačejov bude tradičně firma Agropa a.s., která poskytne prostory pro ředitelství soutěže. Na základě dobré spolupráce s předchozích let zůstává centrem soutěže město Horažďovice. Pokračuje i dobrá spolupráce s městem Sušice, kde bude stejně jako v minulém roce umístěn servisní areál.
Soutěž bude opět součástí MČR ve sprintrally, premiérově se na tratích v podhůří Šumavy představí i účastníci K4 poháru ČR v rally. Vzhledem ke změně řádů sprintrally 2007 se budou seznamovací jízdy odehrávat pouze v pátek. V odpoledních hodinách jsou na programu přejímky a páteční program zakončí večerní předstartovní show v Horažďovicích. V sobotu na posádky čeká 8 RZ na 4 úsecích. V plánu jsou 3 servisní přestávky. Pořadatelé se opět snažili zatraktivnit rychlostní zkoušky a pokud možno vynechat velmi rychlé úseky. Z itineráře tak vypadla jedna tradiční RZ, která bude nahrazena staronovým úsekem u Strážovic. Ostatní rychlostní zkoušky doznaly pouze drobných úprav na základě připomínek z minulého ročníku. Tisková zpráva Rally Agropa Pačejov
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?