Posádka OMV BIXXOL Rally Teamu má úspěšně za sebou středeční shakedown na Rally Argentina, kde se blýskla celkově pátým nejrychlejším časem v kategorii PWRC.
Po technických problémech v závěru Mexické rally i po komplikacích při testování se zdá, že problémy ustoupily do pozadí a team je plně připraven ke startu na nadcházející Rally Argentina. Štěpán Vojtěch je po dnešním shakedownu dobře naladěn: „Určitě jsme spokojeni, auto funguje jak má a byli jsme schopni zajet dobrý čas. Takže pro nás shakedown bez problémů a určitě nám to dodává před startem optimizmus.“
Ke slovu tedy přišly pouze drobné změny v nastavení tlumičů, jež se nestihly během nedělního testování.
Kromě fungující techniky, byl příjemný i celkově pátý nejrychlejší čas v kategorii PWRC, které se posádce OMV BIXXOL Rally Teamu CZ podařilo dosáhnout. Navíc jen s nepatrným odstupem oproti absolutní špičce. „Byli jsme tři desetiny sekundy za Baldaccim a dvě desetiny za Nutaharou což je pro nás velmi důležité zjištění v tom, že se někam posouváme. Navíc na shakedownu, kde většinou nezajíždíme nějaké závratné časy,“ hodnotí Štěpán Vojtěch měřený výsledek testu.
Vlastní rallye startuje ve čtvrtek super speciálkou, jež se jede na River Plate Stadium v Buenos Aires, kam se posádky letecky přepraví během zítřejšího dopoledne. Závodní vozy odváží speciální kamióny již během středečního večera.
Tisková zpráva OMV Bixxol Rally Teamu
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?